کد خبر : 1794902 | 07 آذر 1400 ساعت 20:18 | 34.1K بازدید | 16 دیدگاه

مشکلات مالی صدای پرسپولیسی‌ها را در آورد (عکس)

بازیکنان پرسپولیس با انتشار یک استوری مشترک به شرایط مالی حاکم بر این باشگاه اعتراض کردند.

مشکلات مالی صدای پرسپولیسی‌ها را در آورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با لقب مدافع عنوان قهرمانی برای ششمین سال پیاپی وارد رقابت‌های لیگ برتر شده اما از همین ابتدای فصل مشکلات زیادی گریبان‌گیر این تیم است و علاوه بر اینکه پنجره پرسپولیسی‌ها همچنان به دلیل بدهی سنگین به کالدرون بسته است بازیکنان این تیم نیز با انتشار یک استوری مشترک در صفحات اینستاگرام خود از شرایط مالی و وعده‌های محقق نشده گلایه کردند.

 

در این استوری مشترک نوشته شده: "سلام به هواداران محترم پرسپولیس. در پس همه اتفاقات خوشایندی که در سالهای اخیر برای پرسپولیس به وجود آمده همیشه مشکلاتی بوده که در سایه موفقیت ها قرار گرفته و دیده نشده. بزرگترین مشکل ما در سالهای اخیر مشکلات عدیده و همیشگی مالی بوده که باعث شده تا فشار زیادی را تحمل کنیم اما دم نزدیم تا دل نگرانی برای شما هواداران به وجود نیاید اما سکوت تا کجا؟ تا کی؟ درباره این مشکلات باید حرف زد. درباره قولهایی که همیشه داده شد اما عمل نشد باید حرف زد. رقبا با بهترین امکانات آماده مقابله با ما می شوند اما ما همیشه باید از مشکلات مالی و کمبود امکانات حرف بزنیم. این عدالتی نیست که ما در ورزش به دنبال آن بودیم. حالا شما همه این مشکلات همیشگی را بگذارید کنار بازیکنانی که در این سالها از ما جدا شدند تا متوجه باشید چه شرایط سختی را سپری می کنیم. پرسپولیس نام بزرگی است و برای بزرگی کردن نیازهایی دارد اما عجیب است که چرا ما باید همیشه بین وعده و نرسیدن در حرکت باشیم. به امید روزی که پرسپولیس و هوادارانش در جایگاه اصلی وهمیشگی خود قرار بگیرند."

 

1668886

 

سرخ‌ها علاوه بر اینکه چالش‌های مدیریتی و مالی زیادی را تجربه می‌کنند در جدول نیز شرایط سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی دارند و کوچکترین لغزشی کافی است تا از مدعیان قهرمانی عقب بمانند. باید دید پرسپولیسی‌ها که در شب بازی حساس مقابل نفت مسجدسلیمان این اعتراض را نسبت به مسائل مالی داشته‌اند با چه روحیه‌ای در میدان حاضر خواهند شد.

دیدگاه‌ها