کد خبر : 1794903 | 07 آذر 1400 ساعت 20:20 | 6.6K بازدید | 4 دیدگاه

پیولی: اشتباهات زیادی مقابل ساسولو مرتکب شدیم

استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان معتقد است تیمش مقابل ساسولو اشتباهات زیادی مرتکب شده است.

پیولی: اشتباهات زیادی مقابل ساسولو مرتکب شدیم

به گزارش "ورزش سه"، روسونری که از ابتدای فصل شکستی در لیگ ایتالیا نداشت، در دو هفته دو باخت متوالی را مقابل فیورنتینا و ساسولو متحمل شده است. استفانو پیولی، سرمربی باتجربه میلان در پایان این دیدار مدعی شد بازیکنان این تیم در جریان این دیدار و در دوئل های تک به تک مغلوب بازیکنان باکیفیت ساسولو شده اند.

 

استفانو پیولی گفت: "ما از فرصت طلبی لازم برخوردار نبوده و اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. در نیمه اول شانس های گلزنی زیادی داشتیم، اما انتخاب های ما اشتباه بود و از آن فرصت ها استفاده نکردیم. زمانی که جلو افتادیم، نتوانستیم بیش از سه دقیقه جریان مسابقه را کنترل کنیم و آن دقایق، لحظات حیاتی بازی هستند.

 

1667255

 

واضح است که برخی موارد در تیم خوب پیش نرفت. من کمبود تمرکز یا اراده را ندیدم. فکر می کنم از نظر ذهنی آماده نبوده و انتخاب های اشتباهی انجام دادیم. برنامه دفاعی ما ملزم به موفقیت در دوئل های تک به تک است، اما ما امروز در چندین مورد در مقابل بازیکنان باکیفیتی مانند اسکاماکا و دومنیکو براردی مغلوب شدیم.

 

من تصور نمی کنم که رویکرد دفاعی تیم اشتباه بود، ما فقط انتخاب های بدی داشتیم. ما از نقاط قوت و ضعف خود آگاه هستیم، بنابراین باید به کارمان ادامه دهیم. ما شروع بسیار خوبی در فصل داشتیم، سپس در بازی های اخیر به دلایل مختلف کمی ناکام ماندیم، اما می توانیم به مسیر خود بازگردیم.

 

این تیم برای شرکت در دو تورنمنت بنا شده و ما امیدواریم تا زمانی که ممکن است در لیگ قهرمانان باقی بمانیم. من امروز از پنج بازیکنی در ترکیب استفاده کردم که در مادرید بازی نکردند تا ما بدن و ذهن‌ سرحال تری داشته باشیم، اما ساسولو یک تیم با استعداد و سریع بود که شرایط را واقعا برای ما دشوار ساخت."

دیدگاه‌ها