کد خبر : 1794911 | 07 آذر 1400 ساعت 21:32 | 68.3K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی؛ سال برای ستاره یوونتوس به پایان رسید

سال 2021 برای فدریکو کیه زا، ستاره ایتالیایی و تکنیکی یوونتوس به اتمام رسید.

رسمی؛ سال برای ستاره یوونتوس به پایان رسید

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در حال سپری کردن بدترین روزهای خود در سال های اخیر است و این تیم هرگز نشانی از یک تیم آماده و مدعی ندارد. بحران مصدومیت های متوالی بی تردید یکی از دلایل محسوس و اصلی افت بیانکونری بوده و این نوبت دوری فدریکو کیه زا، وینگر ارزشمند یووه از میادین فرا رسیده است. امروز باشگاه یوونتوس تایید کرد که فدریکو کیه زا به دلیل مصدومیت از ناحیه ران تا بعد از کریسمس از میادین دور خواهد بود.

 

1668901

 

البته به نظر می رسد مصدومیت وستون مک کنی، هافبک آمریکایی بیانکونری چندان جدی نیست و این بازیکن می تواند به زودی در ترکیب یوونتوس قرار بگیرد. هر دوی این بازیکنان در جریان شکست خانگی 1-0 دیروز سری آ مقابل آتالانتا در استادیوم آلیانز در تورین دچار مصدومیت شده و صبح امروز در مرکز پزشکی باشگاه تحت آزمایش قرار گرفتند.

 

در بیانیه باشگاه یوونتوسس عنوان شد فدریکو کیه زا دچار پارگی درجه پایین در عضله دو سر استخوان ران چپ شده است. به نظر می رسد بازگشت این بازیکن به بعد از تعطیلات کریسمس پیش رو موکول شود و کیه زا بیش از یک ماه بیرون خواهد بود. بی تردید غیبت این بازیکن بدترین خبر برای مکس آلگری و بیانکونری است. شرایط در باشگاه یوونتوس چندان مساعد نیست و این تیم تقریبا هیچ امیدی به فتح اسکودتو ندارد. یوونتوس در حال حاضر هفت امتیاز از رتبه چهارم جدول رده بندی سری آ فاصله دارد و کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز برای آنها دشوار شده است.

دیدگاه‌ها