کد خبر : 1794914 | 07 آذر 1400 ساعت 21:30 | 69.5K بازدید | 5 دیدگاه

از حرکت جالب در تونل تا فرار بزرگ از اخراج؛

اولین بازی راموس برای PSG پرماجرا بود (عکس)

مدافع اسپانیایی اولین بازی خود را برای پاری سن ژرمن انجام داد.

به گزارش ورزش سه، سرخیو راموس اولین بازی خود برای پاری سن ژرمن از زمان امضای قرارداد در تابستان گذشته برای این تیم پاریسی را امروز انجام داد. مدافع اسپانیایی PSG در بازی امروز تیمش 90 دقیقه حضور داشت و در روز پیروزی خارج از خانه شاگردان مائوریسیو عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

 

پیش از شروع بازی با سنت اتین ، راموس روحیه بالای خود را در تونل ورزشگاه و در حین ورود به زمین نشان داد. این بازیکن اسپانیایی برای اولین دیدار خود انگیزه های زیادی داشت و خوش بش او پیش از بازی با هم تیمی هایش قابل توجه بود؛ حرکت راموس با گیه در این حین اما قابل توجه تر از بقیه بود و این دو بازیکن حرکت مخصوص خود را که شبیه به حرکات بازیکنان NBA بود و مشخص بود که آن را بارها تمرین کرده اند به اجرا گذاشتند.

 

در طول بازی هم یک جنجال کوچک توسط راموس شاهد بودیم؛ جایی که او با آرنج به صورت بازیکن حریف زد و باعث ایجاد یک درگیری در میانه میدان شد. در این صحنه، توپ در سمت راست در جریان بود و در حالی که وهبی خزری در میانه میدان قصد نفوذ داشت، با سد راموس که یار مستقیم او بود مواجه شده و نقش بر زمین شد. در حالی که مهاجم سنت اتین در تلاش بود تا داور را مجاب به جریمه راموس کند اما مدافع PSG با شفقت داور مواجه شده و قسر در رفت.

 

سرخیو راموس چهار ماه و 20 روز پس از امضای قرارداد با پاری سن ژرمن با پیراهن این تیم به میدان رفت و بازی با سنت اتین اولین بازی او در طول 207 روز اخیر بود. راموس از روز 16 فروردین، زمانی که برای رئال مادرید مقابل چلسی در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان به میدان رفت تا به امروز هیچ بازی رسمی انجام نداده بود. او در بازگشت دوباره به میادین جنگنده ظاهر شد و هم در حمله و هم در دفاع موثر بود. البته مدافع باتجربه PSG خوش شانس هم بود که داور بخاطر حرکت در میانه میدان و ضربه آرنجی که به صورت بازیکن حریف زد، او را اخراج نکرد.

 

 

1668905

 

1668904

 

1668904

 

1668906

 

1668903

دیدگاه‌ها