کد خبر : 1794917 | 07 آذر 1400 ساعت 21:55 | 23K بازدید | 3 دیدگاه

دزد دوباره به خانه ستاره اینتر زد!

آرتورو ویدال، هافبک جنگنده اینتر آخرین قربانی سرقت های متوالی از بازیکنان بوده است.

دزد دوباره به خانه ستاره اینتر زد!

به گزارش "ورزش سه"، سارقان به خانه آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی اینتر در جریان دربی میلان دستبرد زده و خودوری مرسدس او به ارزش 400 هزار یورو را به سرقت بردند. این گروه سارقان در شب دربی میلان در تاریخ هفت نوامبر وارد ویلای آرتورو ویدال شده و از غیبت این بازیکن نهایت بهره را بردند. هافبک شیلیایی نراتزوری در محله سن فرمو در منطقه موکو زندگی می کند.

 

1559166

 

به نظر سارقان طلا و جواهراتی را نیز از خانه آرتورو ویدال سرقت کرده و همچنین مرسدس بنز این بازیکن به ارزش 400 هزار یورو را نیز دزدیده و اینگونه خانه ویدال را ترک کردند. جالب اینجاست حدود هشت سال پی و هنگامیکه آرتورو ویدال در تیم یوونتوس بازی می کرد نیز خانه این بازیکن مورد سرقت قرار گرفته و در آن مقطع پول نقد و جواهراتی در مجموع به ارزش 150 میلیون یورو از حساب دارایی های این بازیکن کم شده بود.

 

البته سرقت از بازیکنان هنگام برگزاری مسلابقات اتفاق چندان عجیبی در فوتبال اروپا و به خصوص کشورهایی چون ایتالیا و اسپانیا نیست و این اتفاق در سال های اخیر بارها رخ داده است. آرتورو ویدال در جریان دربی یک موقعیت فوق العاده را نیز برای باز کردن دروازه میلان از دست داد و اینگونه شب تلخ این بازیکن تکمیل شد.

دیدگاه‌ها