کد خبر : 1794939 | 08 آذر 1400 ساعت 01:15 | 195.3K بازدید | 84 دیدگاه

نیمکت‌نشینی کریس استودیوی اسکای را به حاشیه برد

دعوای شدید کین و کاراگر بر سر رونالدو!

نیمکت نشینی کریس رونالدو در دیدار امروز منچستریونایتد مقابل چلسی، باعث بحث شدید بین روی کین و جمی کاراگر، ستاره‌های سابق منچستریونایتد و لیورپول، شد.

دعوای شدید کین و کاراگر بر سر رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در حالی مقابل چلسی به تساوی 1-1 رسید که مایکل کریک، سرمربی موقت شیاطین سرخ، تصمیم به نیمکت نشین کردن رونالدو گرفت. این اولین و احتمالا تنها تجربه کریک به عنوان سرمربی منچستریونایتد بود و او در تصمیمی غیرمنتظره، ستاره پرتغالی تیمش را روی نیمکت نشاند؛ تصمیمی که زمینه‌ساز بحثی شدید بین روی کین و جمی کرگر را فراهم کرد.

کاراگر که به عنوان یکی از کارشناسان در استودیوی شبکه اسکای حضور داشت، با حمایت از تصمیم کریک، اعلام کرد که با توجه به دوندگی پایین رونالدو و عدم شرکت او در کارهای دفاعی، بهتر است که در ترکیب اصلی حضور نداشته باشد؛ اظهارنظری که خشم شدید روی کین را به همراه داشت.

روی کین:« رونالدو به منچستریونایتد نیامد که روی نیمکت بنشیند. من هم در کنار بعضی از بازیکنان بزرگ و فوق ستاره‌ها بازی کردم و همکاری تیمی آنها گاهی کمتر از چیزی است که انتظارش را دارید اما باید از این موضوع چشم‌پوشی کرد چون آنها هستند که در بازی‌ها دشوار گل‌های مهم و پیروزی‌بخش تیم را به ثمر می‌رسانند. به همین دلیل رونالدو باید در ترکیب اصلی باشد. من به هیچ وجه با این ایده استراحت دادن به او موافق نیستم. رونالدو به راحتی می‌توانست امشب از ابتدا به میدان برود.»

کاراگر:« فکر می‌کنم رانگنیک با نیمکت‌نشیمن کردن رونالدو از همان ابتدا برای خودش دردسر درست نمی‌کند اما فکر می‌کنم این ایده قرار گرفتن رونالدو در ترکیب ثابت یونایتد در تمامی دیدارها و در تمامی دقایق همه بازی‌ها درست نیست. من درک می‌کنم که چرا کریک او را در بازی امروز در ترکیب قرار نداد. به یاد داشته باشید که سولسشر در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان در سوییس او را از زمین بیرون کشید. یونایتد 10 نفره بود و در نهایت به دلیل پاس رو به عقب اشتباه جسی لینگارد شکست خورد اما جو بدی درباره بیرون کشیدن رونالدو ایجاد شد.»

کین:« شاید چنین اتفاقی در دیدارهای لیگ قهرمانان اهمیت زیادی نداشته باشد اما این بازی اهمیت زیادی برای یونایتد داشت.»

کاراگر:« رونالدو هنوز هم گل‌های زیادی برای یونایتد به ثمر می‌رساند اما من فکر می‌کنم قرار گرفتن او در ترکیب اصلی نباید به داستانی بزرگ و مهم تبدیل شود. بیرون کشیدن او از ترکیب نیز نباید با واکنش‌های بسیاری همراه باشد.»

 

1668996

1668997

1668998

جمی فلوید هاسلبنک، مهاجم سابق چلسی، تنها با لبخند بحث کین و کاراگر را دنبال می‌کرد. 

 

روی کین:" رونالدو چهار، پنج یا شش است که در پرسینگ شرکت نمی کند. قرار نیست رونالدو مشکلات یونایتد را حل کند اما شما رونالدو را به منچستریونایتد برنمی گردانید که او را روی نیمکت بنشانید."

کاراگر:" منچستریونایتد او را خرید چون می ترسیدند که او به منچسترسیتی برود. برنامه ای برای خرید رونالدو وجود نداشت. آنها در آخرین دقیقه او را خریدند."

کین:" او همیشه قرار بود بازی کند جمی. آنها او را خریدند تا به سیتی نرود اما آمد که روی نیمکت بنشیند؟ آمار او از وقتی به منچستر آمده، خوب است."

کاراگر:" از نظر گلزنی، بله!"

این اظهارنظر کاراگر بود که باعث عصبانیت روی کین شد و او در حالی که صدایش را بالا برده بود، گفت:" برای چی بازی می کنیم؟ وقتی در مورد صلاح حرف می زنیم....جمی! مسئله اصلی در بازی گل زدن است!"

 

1668981

 

در این بین گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، که این بحث را از تلویزیون تماشا می کرد، با انتشار ویدیویی، به بحث هم تیمی هایش سابقش در باشگاه و تیم ملی واکنش نشان داد.

در حالی که در تلویزیون پشت سر نویل، بحث کرگر و کین دیده می شد، نویل تنها به این صحنه می‌خندید و به نظر می رسید که بیشتر از اینکه نگران وضعیت شیاطین سرخ باشد، از اینکه کاراگر و کین چنین بحث داغی راه انداخته‌اند، خوشحال است.

دیدگاه‌ها