کد خبر : 1794944 | 08 آذر 1400 ساعت 02:10 | 35.7K بازدید | 15 دیدگاه

گل خارق‌العاده‌ای زد

آنچلوتی: من هم از پیشرفت وینیسیوس شگفت زده‌ام

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید معتقد است وینیسیوس در مسیر تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ جهانی قرار دارد.

آنچلوتی: من هم از پیشرفت وینیسیوس شگفت زده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، در بازی ماقبل آخر از هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا، امشب رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان سویا بود و حریف آندلسی خود را با نتیجه 2-1 مغلوب کرد.

رئالی‌ها در حالی سه امتیاز بازی را از آن خود کردند که این سویا بود که در دقیقه 12 با گل رافا میر پیش افتاد. کریم بنزما اما در دقیقه 32 گل تساوی را برای رئال مادرید به ثمر رساند.

 

 

1669015

 

 

سه دقیقه مانده به پایان مسابقه نیز وینیسیوس جونیور با پاس هموطنش ادر میلیتائو و شوتی استثنایی، بازگشت کهکشانی‌ها را کامل کرد تا سه امتیاز بازی به شاگردان کارلو آنچلوتی برسد.

رئال مادرید با این نتیجه ضمن کسب دهمین پیروزی خود در چهاردهمین بازی‌اش  33 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول لالیگا تثبیت کرد. سویا هم که برای دومین بار در این فصل متحمل شکست شد، با 28 امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند.

 

 

1669014

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« پیروزی مهمی بود چرا که سویا کار را برای ما بسیار دشوار کرد و البته انتظارش را هم داشتیم. همه می دانند سویا چه تیم باکیفیتی است و در نیمه اول این کیفیت را به بهترین شکل نشان دادند ولی ما نیمه دوم بهتر کار کردیم. در پرس حریف دچار مشکل بودیم هرچند با زدن گل تساوی، از این حیث کمی بهتر شدیم. تعویضی ها نیز به تیم انرژی مضاعف بخشیدند. در مجموع از عملکرد تیم راضی هستم و از نتیجه راضی تر.»

 

 

1669009

 

 

وینیسیوس:« شاید آنطور که انتظار داشتیم بازی نکرد ولی هرگز تمرکزش را از دست نداد و گلی خارق العاده هم به ثمر رساند. او روز به روز بازیکن مهمتری می شود و این هم قدمی دیگر برای تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ جهانی بود. پیشرفت و کیفیت بالایش در گلزنی مرا هم شگفت زده کرده است.»

 

خستگی رئال:« همه تیم های حاضر در لیگ قهرمانان و دو تورنمنت دیگر کمی خسته اند چون هر سه روز یک بازی داریم. تمامی بازیکنان باید آماده باشند چون نمی توان با یک ترکیب ثابت به میدان رفت. روزهای دشواری در انتظارمان است.»

 

دیدگاه‌ها