کد خبر : 1794948 | 08 آذر 1400 ساعت 08:33 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

شانس مدال تیراندازی در بازی‌های آسیایی زیاد است

ملی‌پوش تپانچه گفت: با انسجام یافتن اردوهای تیم ملی شانس مدال در بازی‌های آسیایی بیشتر شده است.

شانس مدال تیراندازی در بازی‌های آسیایی زیاد است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، وحید گلخندان در خصوص شرایط اردوهای تیم ملی تپانچه اظهار کرد: حدود ۱۰ روز قبل اردوی تپانچه تمام شد و ما به استراحت رفتیم. این اردوها از جمعه پنجم آذر از سر گرفته خواهد شد و قرار است منسجم و جدی برای آماده‌سازی ملی‌پوشان تا بازی‌های آسیایی ادامه داشته باشد.

 

ملی‌پوش تپانچه در خصوص ادامه اردوها گفت: فکر می‌کنم ۱۰ تا ۱۲ نفر در این اردو هستند. این اردو از ۵ تا ۱۷ آذر ادامه دارد و بعد از آن یک استراحت کوتاه داریم و  بعد مجددا اردوی بعدی شروع خواهد شد. اردوها قرار است تا بازی‌های آسیایی متصل و پیوسته باشد و ممکن است تنها چند روزی میان آنها استراحت باشد.

 

وی افزود: با این شرایط که می‌بینم شانس مدال در بازی‌های آسیایی خیلی بیشتر شده است. در هر دو رشته تفنگ و تپانچه شانس مدال داریم. اردوها منسجم شده و این تغییر و تحول فدراسیون تاثیری در روند اردوها ندارد و مشکلی نیست.

 

گلخندان در خصوص تغییر مربی و کادر فنی تپانچه گفت: تغییر و تحول جزو لاینفک تمام فدراسیون‌ها و تیم‌های ورزشی است و خیلی تعجب برانگیز نیست. این تغییرات آنقدر هم پر حاشیه نبود و رفت و آمد ها در تیم‌های ملی عادی است. اکنون هم در کنار تیم و آقای احمد نجفی، خانم و آقای خدابنده‌لو هستند.

 

وی در مورد اینکه به چه امکانات و شرایطی نیاز است تا بتوان به مدال بازی‌های آسیایی رسید گفت: همین کاری که شروع شده یعنی اردوهای منسجم باید ادامه پیدا کند. قبلا دادگر قول داده بود و اکنون آقای مبینی قول داده که این اردوها ادامه دار و منسجم باشد. اگر همین روند ادامه داشته باشد شانس مدال آسیا زیاد است.

 

گلخندان در خصوص آغاز مسابقات جام جهانی گفت: اولین مسابقه جام جهانی که داریم اسفند است. فدراسیون جهانی هم دو مسابقه را برای کسب سهمیه المپیک در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ مصر و روسیه را مشخص کرد که در هر کدام چهار سهمیه توزیع می‌شود. مطمئنا فدراسیون نیز برای حضور در این دو رویداد برنامه‌ریزی خواهد کرد.


وی در مورد هدفش برای بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک گفت: اگر مشکلی پیش نیاید هدفم کسب سهمیه المپیک است. من چند باری دقیقا قبل از مسابقات مهم به خرابی سلاح برخوردم و اگر برای پاریس مشکلی نباشد هدفم کسب سهمیه المپیک است و امیدوارم هر جور که هست سهمیه را بگیرم.

 

گلخندان به  کسب طلای المپیک در تپانچه اشاره کرد و گفت: پیش از این به تپانچه نگاه ویژه نمی‌شد، اما بعد از کسب مدال طلای المپیک، هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور حساب ویژه ای روی تپانچه ایران باز کرده‌اند.

ملی‌پوش تپانچه در خصوص تغییرات خوابگاه گفت: در زمان آقای دادگر بازسازی کامل خوابگاه ها صورت گرفت و اتاق‌ها و خوابگاه‌ها تعمیر شدند. آقای مبینی هم که آمد برخی از مشکلات تاسیساتی را مرتفع کرد و بالشت‌ها،  تشک ها و موکت‌ها را تعویض کرد و همه نو شدند و همچنین سیستم گرمایشی را درست کرد.

دیدگاه‌ها