کد خبر : 1794951 | 08 آذر 1400 ساعت 09:00 | 23.5K بازدید | 37 دیدگاه

فنونی زاده: با شاهرخ باید ستاره سوم آسیا را می‌گرفتیم 

حرف آقا شاهین درباره کم کاری در دربی خنده‌دار است

مهدی فنونی‌زاده از مهمترین بازیکنان استقلال در دوره اوج و قهرمانی این تیم در آسیاست.

حرف آقا شاهین درباره کم کاری در دربی خنده‌دار است

به گزارش ورزش سه، شاهین بیانی در مصاحبه‌ای ویدئوی به کم کاری مهدی فنونی‌زاده و برادرش شاهرخ در دربی ۴۶ اشاره کرده بود. 


فنونی زاده در این خصوص به خبرنگار ما گفت: از ۵۰ سال پیش تا الان خط هافبکی که مثل ما با غیرت و تعصب بازی کند نداشتیم و نمی دانم چرا شاهین ناگهان این صحبت‌ها را انجام داد زیرا اصلاً خوب نیست و از او گله مند هستم اگر هم چیزی بوده که واقعاً نبوده برای چه بعد از این همه سال در موردش صحبت می کند؟ 


وی ادامه داد : من به کنار اما شاهرخ برای تیم ما خیلی مفید بود حتی در حدی که می توانستیم با او ستاره سوم را بگیریم بعد آقا شاهین اخوی ایشان می آید این طوری صحبت کند آخر ما کجا کم کاری کردیم شاهین خان؟ هواداران پرسپولیس چه فکری در مورد ما می کنند؟ پیش خودشان می گویند بین این ها دعوا است. 


فنونی زاده با اشاره به داستان بازوبند در استقلال هم می‌گوید : جالب این جا است آن بازی دربی را دو بر صفر بردیم و تازه ۱۰ گل هم به حریف نزدیم. من از همین جا از آقا شاهین خواهش می کنم یک بار دیگر فیلم بازی را نگاه کند. وقتی فوروارد ها گل نمی زدند من و شاهرخ این وسط چه کاره ایم؟ آقای شاهین بیانی کاپیتانی را شاهرخ به تو اهدا کرد وگرنه که کاپیتان استقلال بود...آن وقت چه اتفاق جدیدی افتاده که شما می آیی این حرف ها را می زنی؟ 
فنونی زاده در پایان یادآور شد: باز هم می‌گویم آن بازی دو بر صفر تمام شده و همه خوشحال بودند. آقا شاهین شما می گویی من و شاهرخ کم کاری کردیم یعنی شما ۹ نفره آن  تیم را شکست دادید؟ حرف هایی که آقا شاهین می زند خنده دار است.

دیدگاه‌ها