کد خبر : 1794987 | 08 آذر 1400 ساعت 11:57 | 15.4K بازدید | 2 دیدگاه

ایران – ایتالیا با سرمربیگری ناظم‌الشریعه

دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران – ایتالیا در شرایطی برگزار می شود که در این بازی ناظم الشریعه تیم ملی فوتسال ایران را هدایت خواهد کرد.

ایران – ایتالیا با سرمربیگری ناظم‌الشریعه 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ناکامی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی فوتسال در لیتوانی زمزمه هایی مبنی بر تغییر در کادر فنی تیم ملی به گوش رسید اما سرپرست جدید کمیته فوتسال این خبر را رد کرد. 

 

احسان اصولی به عنوان یکی از اعضای هیات رییسه که در کمیته فوتسال جانشین مهرداد سراجی شده است در خصوص بازی دوستانه تیم ملی فوتسال ایران و ایتالیا و هم چنین وضعیت کادر فنی تیم ملی گفت: برنامه این سفر برقرار است. برنامه‌ بازی های دوستانه با ایتالیا نهایی شده و اقداماتش در حال انجام است. 28آذر تیم اعزام می شود و با توجه به اینکه ما با ناظم الشریعه قرارداد داریم، تیم با سرمربیگری او در این بازی دوستانه حاضر می شود. او تیم را اعلام کرده و کارهای رجیستری در حال انجام است.

 

سرپرست جدید کمیته فوتسال هم چنین در مورد تیم زیر 19 سال و تیم امید این چنین توضیح داد: در مورد تیم امید و زیر19 سال، بعد از بازی با ایتالیا نشستی جدی را خواهیم داشت. در طراحی این سه تیم ملی که باید مکمل هم و حرکت واحد داشته باشند، تصمیم گیری خواهد شد. تشکیل تیم امید و زیر19 سال به زودی و حداکثر در دو ماه آینده خواهیم داشت و کارهایش را انجام می دهیم.

 

گفتنی است احسان اصولی رییس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال هم بشمار می رود و باید دید در آینده به خاطر تراکم کاری در کمیته فوتسال از سمت خود در کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال استعفاء خواهد کرد یا نه.

دیدگاه‌ها