کد خبر : 1794988 | 08 آذر 1400 ساعت 11:59 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

قول سجادی و صالحی برای اعزام تیم ملی موی تای

رئیس انجمن موی تای ایران گفت: وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک برای صدور نامه شورای برون مرزی جهت اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی تایلند قول مساعد دادند.

قول سجادی و صالحی برای اعزام تیم ملی موی تای

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، جواد نصیری در خصوص علت عدم صدور و تعلل در صدور مجوز شورای برون مرزی برای تیم ملی موی تای اظهار کرد: با توجه به کارشکنی‌هایی که در بدنه وزارت خانه وجود دارد نمی‌خواستند این تیم به مسابقات برود! نمی‌دانم مشکل آنها با فرد است یا موی تای، اما قطعا با کل جامعه موی تای مشکل دارند که به اینجا رسیدیم.

 

رئیس انجمن موی تای افزود: البته خداراشکر سجادی وزیر ورزش که هم المپین است، هم تحصیلات ورزشی دارد در جریان این موضوع قرار گرفت و قول مساعد داد. با صالحی امیری هم صحبت کردم و او هم قول مساعد داد تا این تیم به مسابقات قهرمانی جهان تایلند اعزام شود. 

 

وی افزود: کارشکنی‌هایی که از بدنه وزارت انجام شده بود علت تعلل در صدور مجوز نامه برون مرزی بود که خدا را شکر با قول مساعد وزیر و رییس کمیته ملی المپیک حل شد. اکنون نامه ما از سمت فدراسیون برای وزارت ورزش ارسال شده است و قرار است تا ظهر امروز نامه شورای برون مرزی را دریافت کنیم. امیدوارم که مجوز صادر شود و دیگر مشکلی پیش نیاید.

 

نصیری در خصوص اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی تایلند گفت: ورزشکاران ما همه اسپانسر دارند و اوزانی که قرار است به این‌ مسابقات اعزام شوند طبق صلاحدید مربیان و کمیته فنی انتخاب شده اند. ما در سه رده سنی جوانان (۱۵ تا ۱۸ سال) امید (۱۸ تا ۲۳ سال) و بزرگسالان (۲۳ تا ۴۰ سال) و در دو بخش زنان و مردان اعزام خواهیم داشت. ما در بخش فنی و در برخی اوزان برای انتخاب ورزشکاران پارامترهایی داریم که رعایت شده است.

 

رئیس انجمن موی تای ایران در پایان گفت: ورزشکاران آخر این هفته به تایلند اعزام می‌شوند. مسابقات از ۱۴ تا ۲۲ آذر انجام می‌شود. اهمیت این مسابقات کسب سهمیه برای مسابقات ورلدگیم، اسپورت اکوردوکامبت گیم است. امیدوارم ورزشکاران ما مدال کسب کنند و پرچم کشور را به اهتزاز در آورند.

دیدگاه‌ها