کد خبر : 1794991 | 08 آذر 1400 ساعت 12:04 | 18.8K بازدید | 9 دیدگاه

شیرر: بازیکنان یونایتد برای سولسشر بازی نمی‌کردند

آلن شیرر، ستاره سابق نیوکاسل، معتقد است که حضور مایکل کریک روی نیمکت منچستریونایتد جانی تازه به این تیم بخشیده است.

شیرر: بازیکنان یونایتد برای سولسشر بازی نمی‌کردند

به گزارش "ورزش سه"، اوله گونار سولسشر پس از شکست 1-4 هفته گذشته برابر واتفورد از کار برکنار شد تا مایکل کریک به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

یونایتد پس از آن موفق شد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر ویارئال به پیروزی رسیده و صعودش به مرحله بعدی را قطعی کند و شب گذشته نیز یک امتیاز از چلسی، صدرنشین لیگ برتر، گرفت. آنها همچنین نمایش خوبی را در این بازی ارائه کردند.

آلن شیرر پس از پایان این بازی در برنامه Match Of The day گفت:« من چند روز پیش و شاید یک یا دو هفته پیش هم گفتم که بازیکنان یونایتد دیگر برای اوله گونار سولسشر نمی‌دویدند. مشکل اصلی تیم همین بود. حالا اینطور به نظر می‌رسد که بازیکنان در حال واکنش نشان دادن به صدای جدیدی هستند که در رختکن و تمرینات این تیم به گوش می‌رسد و همین موضوع باعث بهبود شرایط شده است.»

 

1667186

 

یونایتد در این بازی موفق شد تعداد امتیازاتش را به عدد 18 رسانده و در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار بگیرد.

انتظار می‌رود که طی چند روز آینده رالف رانگنیک، سرمربی سابق لایپزیش، به عنوان مربی موقت این تیم معرفی شده و تا پایان فصل جاری روی نیمکت شیاطین سرخ حضور داشته باشد.

برخی منابع روز گذشته از قرار گرفتن بندی در قرارداد این مربی آلمانی خبر داده بودند که ممکن است او را در پایان فصل به عنوان سرمربی دائم روی نیمکت این تیم حفظ کند.

با این حال بیشتر رسانه‌های انگلیسی باور دارند که مائوریسیو پوچتینو گزینه اصلی مدیران یونایتد برای حضور روی نیمکت اولدترافورد در فصل آینده است.

دیدگاه‌ها