کد خبر : 1795000 | 08 آذر 1400 ساعت 12:58 | 66.6K بازدید | 13 دیدگاه

خوشگذرانی نیمار چند ساعت پس از مصدومیت!

مصدومیت نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، مانع از تفریحات این بازیکن حتی برای چند ساعت نشده است.

خوشگذرانی نیمار چند ساعت پس از مصدومیت!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار روز گذشته در جریان دیدار پاری سن ژرمن برابر سنت اتین به شدت از ناحیه مچ پا مصدوم شده و در حالی زمین را ترک کرد که صورتش غرق اشک بود.

پس از پایان بازی RMC اسپورت مدعی شد که سال جاری میلادی برای این بازیکن برزیلی به پایان رسیده و او حداقل تا شش هفته قادر به حضور در میادین نخواهد بود.

با این حال جنجال‌های شب گذشته تنها به این اتفاق منتهی نشد. ساعاتی پس از مصدومیت و در حالی که نیمار باید برای انجام سایر آزمایش‌ها در روز دوشنبه آماده می‌شد و استراحت می‌کرد، تصمیم گرفت که تا نیمه شب به همراه دوستانش وقت بگذراند.

 

1668834

 

این بازیکن و یکی از خواننده‌های برزیلی حاضر در پاریس تصاویری را در کنار هم در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. ساعت انتشار این تصاویر نشان می‌داد که خوشگذرانی آنها حداقل تا نیمه‌های شب ادامه داشت. در این تصاویر همچنین میز بازی پوکر و قلیان دیده می‌شد که البته گفته می‌شود توسط خواننده برزیلی مورد استفاده قرار گرفته است.

این موضوع بار دیگر باعث شد که نیمار به تیتر اول رسانه‌های فرانسوی تبدیل شود و انتقادات بسیاری از عملکرد این بازیکن صورت بگیرد.

این اتفاق پیش از این نیز بارها در رسانه‌های فرانسوی مطرح شده بود و آنها معتقد بودند که بسیاری از مصدومیت‌های متعدد نیمار به دلیل سبک زندگی و تفریحاتی است که این بازیکن در بیرون از زمین دارد و اجازه استراحت کافی را به او نمی‌دهد.

هرچند نیمار نیز در واکنش به این انتقادها مدعی شده بود که حضور در مهمانی برای او شیوه‌ای از رسیدن به آرامش است و هرگز حاضر نیست از آن دست بکشد.»

 

دیدگاه‌ها