کد خبر : 1795006 | 08 آذر 1400 ساعت 13:34 | 19.7K بازدید | 5 دیدگاه

هفته سرنوشت‌ساز پیش روی ستاره جوان بارسلونا

آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، در تلاش است تا تیمش را در بازی برابر بایرن مونیخ همراهی کند.

هفته سرنوشت‌ساز پیش روی ستاره جوان بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، روند درمان آنسو فاتی بسیار مثبت بوده اما هنوز مشخص نیست که آیا این بازیکن قادر خواهد بود در بازی حساس برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان در ترکیب بارسا به میدان برود یا خیر.

در حال حاضر بسیاری از اعضای کادر فنی و بازیکنان امید دارند که او بتواند در این بازی مهم حاضر باشد، چرا که حضور او می‌تواند بارقه امیدی برای پیروزی بارسا در این بازی و صعودش به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان باشد.

در هرحال، حتی اگر این بازیکن در فهرست بارسا برای این بازی نیز حضور داشته و به همراه دیگر بازیکنان به مونیخ سفر کند، باز هم قادر نیست از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد و در صورت نیاز تنها در چند دقیقه پایانی به زمین فرستاده می‌شود.

 

1640815

 

به همین دلیل قرار شده که شرایط فاتی این هفته مورد بررسی جدی قرار بگیرد و در تمرینات نیز حاضر شود تا مشخص شود که احساس درد او تا چه حد است و آیا آماده است که حتی برای چند دقیقه برابر بایرن به میدان برود یا خیر.

بر اساس نظر کادر فنی، فاتی روز پنج شنبه یا جمعه بار دیگر به تمرینات برمی‌گردد تا نحوه واکنش بدنش به تمرینات گروهی و کار با توپ مشخص شود. اگر همه چیز بر اساس برنامه پیش برود و شرایط خوب باشد، فاتی می‌تواند حداقل چهار جلسه تمرینی را پیش از سفر به مونیخ به همراه سایر هم تیمی‌هایش برگزار کند.

فاتی در تاریخ 6 نوامبر در دیدار مقابل سلتاویگو مصدوم شده و هرچند باشگاه ترجیح داد که زمان معینی را برای دوری او از میادین مشخص نکند اما رسانه‌ها خیلی زود اعلام کردند که این بازیکن حداقل یک ماه قادر به حضور در میادین نیست.

 

 

دیدگاه‌ها