کد خبر : 1795013 | 08 آذر 1400 ساعت 14:28 | 20.8K بازدید | 16 دیدگاه

کمک داور روحانی و دومین قضاوت برای پرسپولیس

کمک داور روحانی فوتبال ایران که چند سالی است کار قضاوت را انجام می دهد، بار دیگر با بازی پرسپولیس به لیگ برتر بازگشته است.

کمک داور روحانی و دومین قضاوت برای پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، طی سالیان اخیر شاهد بودیم در داوران فوتبال ایران مشاغل مختلفی مثل پزشک، آتش‌نشان و ... وجود داشته‌اند اما حضور یک روحانی در بین آنها اتفاقی بود که برای اولین بار چند سال پیش رخ داد و محمدعلی پورمتقی به عنوان یک کمک داور جوان در بالاترین سطح فوتبال ایران حضور پیدا کرد.


حجت‌الاسلام محمدعلی پورمتقی، کمک داور قمی 31 ساله‌ای است که در فصل ۹۷-۹۶ برای نخستین بار وارد چرخه داوران لیگ برتری شده و در هفته دوازدهم نخستین قضاوت خود در سطح اول فوتبال ایران را به‌عنوان کمک داور دوم در دیدار تیم‌های نفت تهران و سایپا پشت سر گذاشت. او یک بار دیگر در هفته پانزدهم به‌عنوان کمک داور دوم در دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان انتخاب شد.

 

این کمک داور ملبس به لباس روحانیت فوتبال ایران در همان سال دیدار جام حذفی بین تیم‌های گسترش فولاد تبریز- اکسین البرز و همچنین سه مسابقه لیگ دسته اول را نیز قضاوت کرد و مهمترین حضورش در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر 99-98 بود؛ جایی که او به عنوان کمک داور در بازی تیم های پارس جنوبی جم و پرسپولیس حضور پیدا کرد.

 

1669090

 

1669091

 

 

بعد از اشتباهات جنجالی هفته ششم لیگ برتر، حساسیت ها به داوری های هفته هفتم بسیار بالاتر رفته و اینک در بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان شاهد حضور حجت‌الاسلام محمدعلی پورمتقی در کوبل داوری هستیم؛ این سومین قضاوت وی در لیگ بیست و یکم خواهد بود. او در هفته اول  به همراه رحیم حاجیلو، کمک های علی صفایی در بازی پدیده و آلومینیوم بودند؛ داوری که این هفته استراحت دارد و گفته می شود یکی از گزینه های قضاوت دربی است.

دیدگاه‌ها