کد خبر : 1795028 | 08 آذر 1400 ساعت 15:38 | 64.5K بازدید | 26 دیدگاه

اولین غایب بزرگ مراسم توپ طلا مشخص شد

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در مراسم توپ طلای امشب در پاریس حضور نخواهد داشت.

اولین غایب بزرگ مراسم توپ طلا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تا ساعتی دیگر مراسم بهترین های جهان در سال 2021 در پاریس آغاز شده و امشب جایزه توپ طلا به بهترین بازیکن دنیای فوتبال اهدا خواهد شد. معمولا در سال های اخیر شاهد آن بوده ایم که برخی از ستاره های بزرگی که شانسی برای دریافت جایزه ندارند ترجیح می دهند موفقیت رقبای خود را از خانه تماشا کرده و در مراسم نشریه فرانس فوتبال غایب باشند. به نظر می رسد امسال محمد صلاح نیز چنین تصمیمی گرفته و تمایلی به سفر به پاریس و شرکت در مراسم توپ طلا ندارد.

 

1654607

 

محمد صلاح در سال 2021 و به خصوص در نیمه دوم سال عملکرد درخشانی در ترکیب لیورپول داشت، اما اخبار حاکی از حضور لیونل مسی، رابرت لواندوفسکی و کریم بنزما در رتبه های اول تا سوم این مراسم است. جالب اینجاست ایناس مظهر، روزنامه نگاری که در مراسم توپ طلا رای داده امروز مدعی شد محمد صلاح از شانس قابل توجهی برای فتح این جایزه برخوردار است، اما به هر حال ستاره مصری ترجیح داد مراسم را  از خانه خود در بندر لیورپول تماشا کند.

 

ایناس مظهر گفت: "شانس محمد صلاح برای بردن جایزه توپ طلا بسیار زیاد است، اما نمی ‌توانیم مطمئن باشیم که او فاتح این جایزه خواهد بود. اما اگر محمد صلاح با این عملکرد خود در رده اول قرار نگیرد هم حداقل در بین سه نفر برتر خواهد بود."

دیدگاه‌ها