کد خبر : 1795030 | 08 آذر 1400 ساعت 15:52 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ سرمربی هرتابرلین اخراج شد

پال داردای، سرمربی هرتابرلین از این تیم اخراج شده و تایفون کورکوت به جای او هدایت هرتا را به عهده گرفت.

رسمی؛ سرمربی هرتابرلین اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه هرتابرلین امروز پال داردای، سرمربی خود را تنها 10 ماه پس از دومین مقطع حضور در این باشگاه برکنار کرده و تایفون کورکوت، سرمربی سابق بایرلورکوزن را جایگزین او کرد. پای داردای سرمربی مجارستانی هرتا پس از تساوی 1-1 مقابل آگسبورگ در روز شنبه و با سقوط هرتا در رده چهاردهم جدول 18 تیمی بوندسلیگا از سمت خود برکنار شد. هرتابرلین در چهار مسابقه اخیر خود در بوندسلیگا به پیروزی نرسیده و عملکرد ضعیف این تیم باعث شد مدیران باشگاه تصمیم به قطع همکاری با پال داردای بگیرند.

 

1669107

 

این هفتمین تغییر در کادر فنی باشگاه هرتابرلین از ژوئن 2019 بوده و همین روند بیانگر شرایط بغرنج این تیم است. داردای چهار سال پس از اولین دوره مربیگری خود در هرتابرلین اخراج شده و نتوانست رضایت مدیران باشگاه را جلب کند. البته داردای باسابقه ‌ترین بازیکن تاریخ هرتابرلین بوده و فردی محبوب در این باشگاه محسوب می شود. هرتا در سال‌های اخیر حمایت مالی گسترده‌ای از طرف لارس ویندهورست داشته است، اما هنوز به تیمی قدرتمند تبدیل نشده است.

 

تایفون کورکوت، سرمربی جدید هرتابرلین بازیکن سابق تیم ملی ترکیه بوده که از سال 2013 تا 2015 در باشگاه هانوفر مربیگری کرد و در سال 2017 نیز در مقطعی کوتاه به عنوان مربی موقت روی نیمکت لورکوزن حضور داشته است.

دیدگاه‌ها