کد خبر : 1795037 | 08 آذر 1400 ساعت 16:46 | 69K بازدید | 32 دیدگاه

لیونل مسی اولین جایزه امروز خود را گرفت (عکس)

لیونل مسی، ستاره سابق بارسلونا جایزه بهترین گلزن فصل گذشته لالیگا را امروز دریافت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امشب مراسم توپ طلا در پاریس برگزار خواهد شد و اخبار حاکی از آن است که لیونل مسی این جایزه را از آن خود خواهد کرد. اما او امروز اولین جایزه خود را گرفته و تندیس آقای گل لالیگا را دوباره از آن خود کرد. ستاره آرژانتینی و سابق بارسلونا هشتمین عنوان پیچیچی خود را به لطف به ثمر رساندن 30 گل در مسابقات قهرمانی اسپانیا در فصل گذشته دریافت کرد. البته لیونل مسی به دلیل مهیا شدن برای حضور در مراسم توپ طلای امشب نتوانسته بود در مراسم مارکا شرکت کند.

 

پس این جایزه در پاریس توسط خوان ایگناسیو گالاردو، مدیر مسئول نشریه مارکا به او اهدا شد و ویدئویی از زمان اهدای جایزه به لیونل مسی نیز در سالن مراسم مارکا پخش شد. لیونل مسی در خلال پخش این ویدئو گفت: "بسیار خوشحالم که دوباره موفق به کسب این افتخار شدم. دریافت چنین جوایزی و البته شکستن رکورد سیمونه زازا دیوانه وار بود و این جایزه همیشه برای من باعث افتخار و خوشحالی بوده است."

 

همچنین دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید برای سومین بار و این بار به لطف قهرمانی در لالیگا عنوان بهترین سرمربی فصل را از آن خود کرد. سیمئونه این جایزه را از دست خوزه لوئیس مارتینز آلمیدا، شهردار مادرید دریافت کرد. همچنین لوییس سوارز جایزه بهترین بازیکن فصل و یان اوبلاک عنوان بهترین دروازه بان فصل گذشته را از آن خود کردند.

 

1669130

 

1669131

دیدگاه‌ها