کد خبر : 1795041 | 08 آذر 1400 ساعت 17:20 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

صدا و سیما و سازمان لیگ دست بالا را دارند و کاری از ما ساخته نیست

محمدی: گل گهر باید 4-2 بازنده می‌شد

مدیرعامل باشگاه پیکان تیمش را مستحق کسب نتیجه برابر گل گهر دانست و از شکست امروز به عنوان یک اتفاق تلخ یاد کرد.

محمدی: گل گهر باید 4-2 بازنده می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، پیکان امروز در استادیوم دستگردی با نتیجه یک - هیچ برابر گل گهر شکست خورد. اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان صحبت‌هایش را با گفتن این که این شکست تلخ بود آغاز کرد و در ادامه گفت: خسته نباشید به هر دو تیم می گویم. به تیم خوب و پرمهره گل گهر تبریک می گویم. وقتی قیاس می کنیم هزینه های تیم گل گهر و پیکان، اختلاف هست. اما این چیزی از ارزش های تیم ما کم نمی کند. تیم ما خیلی خوب بازی کرد و آقای قلعه نویی هم اشاره کردند که ما خودمان را در نیمه دوم به حریف تحمیل کردیم. اگر موقعیت ها تبدیل به گل می شد این بازی باید 4-2 به نفع پیکان می شد.

 

وی ادامه داد: دروازه بان گل گهر روز خوبی را پشت سر گذاشت و مدافعان حریف هم به همین شکل. بچه های ما بعد از نمایش خوبی که برابر نساجی داشتند و می توانستند برنده باشند، در این بازی هم با نیت برد به زمین آمدند. اگر بخواهیم این باخت را با باخت مقابل فجرسپاسی مقایسه کنم، این بازی اصلا قابل مقایسه نیست. تیم ما پیشرفت کرده و حرف های زیادی برای گفتن دارد. برای سه بازی حساس آینده آماده می شویم.

محمدی درباره عملکرد داوری در این بازی گفت: باید به داوری ها احترام گذاشت و باید این بار را از روی داوری برداشت. من روی صحنه گل مشکوک هستم و بعضی داوران این صحنه ها را خطا نمی گیرند. اما همه باید کمک کنند تا داوران با فشار کمتری کار را دنبال کنند. به هرحال کمک کنیم تا داوران کمتر اشتباه کنند و با اعتمادبنفس بیشتری داوری کنند. این اشتباهات می تواند به ضرر هر تیمی باشد.

 

مدیرعامل پیکان در واکنش به اینکه تیمش در دیدارهای اخیر خود در خانه در استادیوم های مختلفی میزبانی داشته گفت: ما از این بازی انشاالله دیگر در استادیوم دستگردی میزبان خواهیم بود. با توجه به کیفیت زمین و درخواست کادرفنی از این زمین سود خواهیم برد. با توجه به اینکه در این استادیوم سایپا نیز از رقبایش میزبانی خواهد کرد امیدوارم سازمان لیگ هم همکاری داشته باشد تا هم بتوانیم میزبانی خوبی داشته باشیم و هم سایپا.

 

محمدی در پاسخ به وضعیت تبلیغات محیطی گفت: دو چیز در فوتبال ما حل نشده باقی خواهد ماند. یکی حق پخش و دیگری تبلیغات محیطی. با توجه به این که هر دو طرف دست بالا را دارند، یعنی در حق پخش صدا و سیما دست بالا را دارد و در تبلیغات محیطی سازمان لیگ، متاسفانه باشگاه ها نمی توانند به حق خود برسند. این به خاطر قوانینی است که وجود دارد و ما باید زیرساخت ها را درست کنیم. باید حق و حقوق باشگاه ها که خودشان صاحب این درآمد هستند و محتوا تولید می کنند و باید پولش را بگیرند که متاسفانه بی نصیب هستند.

دیدگاه‌ها