کد خبر : 1795087 | 08 آذر 1400 ساعت 18:58 | 53.5K بازدید | 62 دیدگاه

ما هم نفهمیدیم چرا اکبریان داور بازی قبل از دربی شد

مجیدی: نگرفتن 2 پنالتی تأثیری در نتیجه ندارد!

فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بازی با نفت، با کنایه به محمدرضا اکبریان گفت که نگرفتن 2 پنالتی برای استقلال، تأثیری در نتیجه بازی ندارد.

مجیدی: نگرفتن 2 پنالتی تأثیری در نتیجه ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیداری که موقعیت های فراوانی به روی دروازه صنعت نفت خلق کرد، در رسیدن به پیروزی ناکام بود و دیدار این تیم با تساوی یک – یک به پایان رسید. مشخص بود که فرهاد مجیدی در پایان این بازی به تصمیمات محمدرضا اکبریان داور مسابقه معترض خواهد بود.

 

سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: به طور کلی بازی خوبی بود و فکر می کنم ما اندازه 6 بازی قبل ایجاد موقعیت کردیم متأسفانه از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم. نفت با یک ضربه ایستگاهی یک امتیاز از تیم ما گرفت. در کل بچه های تیمم تلاش خودشان را کردند و تنها ایراد تیم ما این بود که در زدن ضربات آخر دقت نکردند. 

 

مجیدی در ادامه با طعنه به قضاوت اکبریان گفت: داور 2 پنالتی برای ما نگرفته که اشکالی ندارد. فکر نمی کنم که یک داور 2 پنالتی نگیرد، در داوری ما مسئله خیلی مهمی باشد. نگرفتن 2 پنالتی در نتیجه بازی که تأثیری ندارد! داوران ما اینجوری قضاوت می کنند.

 

وی افزود: با توجه به اتفاقاتی که 2 سال پیش افتاده بود، علت انتخاب او را نمی‌دانیم. می توانستند یک بازی دیگر را به آقای اکبریان بدهند. حالا تصمیم گرفتند که قبل از دربی این کار را انجام بدهند و ما هم اصلا نفهمیدیم! حالا 2 پنالتی هم نگرفته که اشکالی ندارد. نگرفتن 2 پنالتی هیچ تاثیری در نتیجه بازی ندارد و هیچ ایرادی ندارد.

 

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکنان خارجی تیمش راضی بوده یا خیر گفت: من از همه بازیکنانم راضی هستم. تلاششان را کردند و گفتم امروز تنها ایراد تیم ما در زدن ضربات آخر بود که بچه ها خوب عمل نکردند. همانطور که گفتم به اندازه 6 بازی گذشته ما فرصت ایجاد کردیم.

 

مجیدی در خصوص اینکه صنعت نفت را در بازی امروز نسبت به بازی های گذشته چگونه دیده است، گفت: من بازی آنها با پرسپولیس و دیدار این تیم با گل گهر را دیده بودم. این تیم جوانان خوبی دارد. فوتبال آبادان بیشتر بازیکنان تکنیکی وجود دارد و در ادامه راه برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

وی در پایان درباره اینکه بالاخره تکلیف باشگاه مشخص شده که دولتی است یا خصوصی و اینکه آنها از چه روشی برای استفاده از بازیکنان خارجی استفاده کرده اند چون صنعت نفت نیز همین مشکل را دارد، گفت: در مورد بازی اگر سوالی دارید من در خدمت هستم. این موضوعات در حیطه وظایف من نیست.

دیدگاه‌ها