کد خبر : 1795088 | 08 آذر 1400 ساعت 19:00 | 26K بازدید | 26 دیدگاه

باید مانند پیکان پنالتی ها را با لپ تاپ نشان می دادیم

اعتراض شدید معاون ارتباطات استقلال به داوری

محمد نوریفر معاون ارتباطات و مدیررسانه ای استقلال به تصمیمات داوری امروز محمدرضا اکبریان به شدت اعتراض کرد.

اعتراض شدید معاون ارتباطات استقلال به داوری

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار استقلال و صنعت نفت، دو صحنه مشکوک به پنالتی درون محوطه جریمه آبادانی ها رخ داد که محمدرضا اکبریان اعتقادی به پنالتی نداشت. صحنه هایی که به گواه بسیاری از کارشناسان داوری، به ضرر استقلال سوت زده شده است.

 

در نشست خبری پس از بازی دو تیم، محمد نوریفر معاون ارتباطات و مدیررسانه ای استقلال به عملکرد اکبریان اعتراض کرد و گفت: تنها نکته ای که بخواهم درباره اش صحبت کنم، بحث داوری است. اصلا هم بهانه نمی آوریم. ما در این بازی آنقدر فرصت داشتیم که بدون اشتباهات داوری برنده شویم و انتقاد اصلی به خودمان بر میگردد و ما بحثی روی این مسئله نداریم.

 

او ادامه داد: دو پنالتی مسلم استقلال در این بازی سوخته شده است و ما متأسفانه می بینیم که یک سری تیم های دیگر هستند تمام اشتباهات داوری را مربوط به خودشان می دانند در حالیکه ما نمی بینیم که اشتباهات داوری اینقدر ملموس به نفع تیم ها باشد.

 

مدیررسانه ای استقلال گفت: متأسفانه ظاهرا ما هم باید مانند تیم پیکان با لپ تاپ به کنفرانس خبری می آمدیم و به شما نشان می دادیم. آقای نوید مظفری هم مصاحبه کرده اند و گفته اند دو پنالتی مسلم برای استقلال گرفته نشده است.

 

نوریفر در پایان اضافه کرد: متأسفانه پنالتی دوم، یک خطای هند واضح بود. این سریال اشتباهات آقای اکبریان علیه استقلال ادامه دارد. اگر ما بخواهم یک به یک بشمارم، از بازی جنجالی که در آبادان بودیم و گل روح الله باقری مردود شد شروع می شود تا پنالتی زودهنگام در دربی. همینطوری بخواهم ادامه دهم باید وقت همه را بگیرم و در مورد آن خیلی بیشتر صحبت کنم. متأسفانه آدم نمی داند آخرش باید چه بگوید.

دیدگاه‌ها