کد خبر : 1795093 | 08 آذر 1400 ساعت 19:12 | 8.5K بازدید | 6 دیدگاه

پیروزی مقابل تیمهای دفاعی ساده نیست 

ربیعی: VAR نیاز داریم، لطفا بیاورید

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به مشکلات داوری ورود کمک داور ویدئویی را یک الزام برای این روزهای فوتبال ایران دانست.

ربیعی: VAR نیاز داریم، لطفا بیاورید

به گزارش "ورزش سه" محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش با هوادار که با پیروزی نارنجی‌پوشان مس به پایان رسید، در گفتگو با خبرنگاران، درباره شرایط بازی امروز گفت: خوشحالم توانستیم از بازی سخت امروز، 3 امتیاز کسب کنیم؛ با توجه به این که سرعت کمی در بازی بود، 3 فرصت خوب را از دست دادیم و در نیمه دوم هم سرعت بیش‌تری وارد بازی کردیم و با تعویض‌های‌مان روند بازی را تغییر دادیم.

 

ربیعی با گلایه از فرصت‌سوزی بازیکنان تیمش گفت: بعد از گل، 3 فرصت خوب را از دست دادیم که این ناراحت‌ کننده‌ است؛ این باعث شد در 10 دقیقه آخر تحت فشار قرار بگیریم و این فشار برایم قابل قبول نیست. باید بیشتر کار کنیم. از این که توانستیم برابر پرسپولیس، نفت مسجدسلیمان و هوادار هجومی بازی کنیم خوشحالم. می‌دانستم هوادار یک بر صفر به فولاد، استقلال و و سپاهان باخته پس تیمی است که از دروازه‌اش خوب دفاع می‌کند پس باید برای این برد احترام قائل باشیم. این بازی برای ما همین جا تمام است و باید خودمان را برای چند روز دیگر آماده کنیم.

 

او با اشاره به وضعیت تیم حریف توضیح داد: هوادار تیم دفاعی بود و این برد و بازی هجومی، برابر چنین تیم دفاعی خوشحال کننده است. این برد برای ما تمام شد و به بازی بعد فکر می‌کنیم؛ هوادار مجموعه خوبی دارد. من در مورد مدیریت آن‌ها شناخت خوبی ندارم اما براساس شنیده‌هایم می‌گویم که شنیدم شرکت متمول آمده و 4-5 خرید آنها از سپاهان و استقلال بوده است. الان هم دیدم تیم پرمهره و خوبی است اما توصیه من این است برای چنین تیم‌هایی صبور باشیم.

 

محمد ربیعی درباره شباهت وضعیت تیم هوادار با فصل گذشته مس رفسنجان گفت: شرایط این تیم مثل ما است اما نتیجه فصل قبل ما استثنا بود اما در کل، تیم‌هایی که تازه‌ وارد هستند باید هدف‌شان ماندن در لیگ برتر باشند؛ اکثر تیم‌هایی که سال اول به لیگ می‌آیند تلاش می‌کنند در لیگ برتر بمانند. شما ببینید در 4 سال اخیر که 8 تیم صعود کردند 6-7 تیم در روزهای آخر در لیگ ماندگار شدند، یک سال هم پارس جم توانست با تک رقمی در لیگ بماند و یک بار هم مس اما نباید این نتیجه را الگو و استاندارد قرار داد.

 

سرمربی مس رفسنجان در واکنش به موقعیت‌هایی که تیمش از دست داد، گفت: ما بازیکنان خوبی در خط حمله داریم و هر کدام توانایی خاص خود را دارند؛ هر کدام باتوجه به نیازهای ما در لیگ به کار گرفته می‌شوند، بسیاری از مهاجمان ما به زودی گل خواهند زد. مطمئن هستم هم امامعلی، علیاری، کریمی زاده، سلیمانی و ... پایشان به گلزنی باز می‌شود. من 10 هفته روی امامعلی صبر کردم، از نحوه بازی آنها و وطایفی که انجام می‌دهند رضایت دارم. مجموعه تیم ما طول کشید تا هماهنگ شود، الان برای بچه‌های ما مهم نیست چه کسی بازی می‌کند و چه کسی جایگزین می‌شود که این یعنی یک تیم.

 

وی افزود: ما کار سختی داریم چرا که امروز نوزدهمین روزی است که تیم از خانه فاصله دارد و در سرچشمه دارد اما ما تلاش خود را می‌کنیم و سعی می‌کنیم در زمین برنده باشیم‌.

 

محمد ربیعی درباره مصدومیت گلر تیمش هم توضیح داد: نوشی صوفیانی در زمان گرم کردن دچار مشکل از ناحیه کتف شد و نتوانست ادامه دهد. کاپیتان تیم ملی عمان درون دروازه ما عملکرد خوبی داشت. کیانی هم از 2 روز قبل مصدوم بود و 60 دقیقه با تعصب در آن دیدار برای ما بازی کرد و الان در مرحله فیزیوتراپی است که او را به تهران منتقل کردیم.

 

سرمربی مس رفسنجان در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره صحنه جنجالی داوری هم گفت: الان از داوری گلایه زیاد است و من هم هفته گذشته این گلایه را داشتم اما توصیه من این است برای اینکه آسایش بیشتری برای داوران فراهم شود تمهیداتی اندیشیده شود که سیستم VAR سریعا وارد ایران شود تا به داور کمک کند؛ الان فیلم را دیدم و صحنه اعلام شده پنالتی بود.

دیدگاه‌ها