کد خبر : 1795112 | 08 آذر 1400 ساعت 20:07 | 19.7K بازدید | 12 دیدگاه

عبدی و بزرگ‌ترین فرصت سوزی برای پرسپولیس

مهاجم گلزن پرسپولیس در جدال با نفت مسجدسلیمان، یک موقعیت ایده آل را هم در این بازی از دست داد تا حسرت بزرگی برای دبل نصیبش شود.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی که در ابتدای نیمه دوم موفق شده بود طلسم دروازه نفت مسجدسلیمان را بشکند و تیمش را به گل برتری در این جدال برساند، یک موقعیت ایده آل را در آستانه دروازه خالی حریف از دست داد تا دستش برای ثبت دومین گل خالی بماند. 

 

توپ گیری عیسی آل کثیر که با سماجت خاصی از مدافع نفت مسجدسلیمان شکل گرفته بود، در ادامه با پاس این مهاجم درون شش قدم برای مهدی عبدی همراه شد که گلزن پرسپولیسی‌ها به شکلی باورنکردنی ضربه‌اش را به بالای دروازه کوبید تا شانس تیمش را برای دستیابی به گل دوم از دست بدهد. 

 

عبدی که در آستانه دربی موفق شده بود با گلزنی برابر نفت مسجدسلیمان آمادگی خود را به رخ کادرفنی بکشد تا شانس همراهی این تیم را در جدال با استقلال به دست بیاورد، امیدوار است در فرصت باقیمانده تا پایان بازی شرایط را بار دیگر به کام خودش کند. عبدی تاکنون دو گل هم در دربی به ثمر رسانده و باید دید در دربی پیش رو یحیی به او شانس حضور دوباره برابر رقیب را خواهد داد تا تغییراتی در خط هجومی تیمش شکل دهد.

 

دیدگاه‌ها