کد خبر : 1795114 | 08 آذر 1400 ساعت 20:14 | 4.1K بازدید | 1 دیدگاه

آنها تیمشان را حفظ کردند اما ما برد می‌خواهیم؛

تارتار: مصمم هستیم آلومینیوم را شکست دهیم

مهدی تارتار می‌گوید که او علاقه ای به کسب نتیجه تساوی ندارد و ترجیح می‌دهد که فقط برای پیروزی وارد زمین شود.

تارتار: مصمم هستیم آلومینیوم را شکست دهیم

به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اظهار داشت: طبیعتا بازی در برابر تیم آلومینیوم اراک نمی‌تواند آسان باشد و این تیم در هفته های گذشته نتایج خوبی را کسب کرده ولی ما هم تیمی هستیم که همیشه برای بردن بازی می‌کنیم.

 

او افزود: تنها تیمی که در جدول رده‌بندی مساوی ندارد تیم ما است چون اعتقاد من بر این است که سه امتیاز خیلی به بالا آمدن در جدول کمک می‌کند با توجه به شرایط سال گذشته ذوب آهن خیلی دوست داریم نسبت به سال گذشته در جدول صعود داشته باشم و این بردهای سه امتیازی خیلی به ما کمک می‌کند. 

 

سرمربی ذوب آهن درباره آلومینیوم گفت: تیم آلومینیوم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و این تیم در یک سوم میانی پرس خوبی را انجام می‌دهد و از حمله های سریع به خوبی استفاده می‌کند و از اشتباهات تیم حریف نهایت بهره را می‌برد و به گل می‌رسد. در تمرینات روی این تاکتیک کار کردیم و امیدوارم که بچه هایمان روز کم اشتباهی داشته باشند با بتوانیم به هدفمان که کسب سه امتیاز است ضمن احترام به تیم خوب آلومینیوم برسیم.

 

او در پاسخ به این سوال که دو تیم فردا محتاطانه بازی خواهد کرد، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم دو تیم محتاط بازی کنند چون تیم آلومینیوم هم از تیم های صدرنشین است و دوست ندارد از کورس عقب بماند و برای سه امتیاز بازی می‌کند و ما هم با توجه به باخت هفته قبل مقابل فولاد خیلی مصمم هستیم که با به دست آوردن سه امتیاز بیرون خانه جبران کنیم و به شرایط خوبی در جدول برگردیم.

 

تارتار در خصوص عملکرد خوب تیم آلومینیوم در دومین فصل حضور در لیگ عنوان کرد: بهترین کاری که مدیریت این باشگاه انجام داد این بود که رسول خطیبی را برگرداند. این تیم با رسول خطیبی به لیگ برتر آمد و نتایج خوبی را هم در نیم فصل اول کسب کرد. آن جدایی در نیم فصل دوم هم به آلومینیوم صدمه زد و هم به رسول خطیبی. رسول از دوستان خوب من است و برگشت او به این تیم هم به خودش کمک کرد و هم به آلومینیوم و توانست ۷۰ درصد تیم را حفظ کند و در بازار بازیکنان خوبی که بودند جذب کند. تیم یک دستی هستند و جنسشان جور است. ابزار سرعتی در کناره ها و ابزار توپ گیر در میانه زمین دارند؛ گرفتن توپ از حریف و استفاده از حملات سریع اصلی ترین تاکتیک این تیم است که امیدواریم که بتوانیم به این تیم غلبه کنیم.

 

تارتار در واکنش به اینکه سال گذشته از آلومینیوم پیشنهاد داشته، عنوان کرد: من به احترام کادری که هست صحبت نمی‌کنم. ما مربی ها از خیلی جاها پیشنهاد داشتیم و الان خیلی تیم ها مربی دارند و فکر می‌کنم درست نیست درباره این موضوع صحبت شود.

 

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی می‌تواند حقش را از مربیگری بگیرد، گفت: نه تنها در فوتبال ما بلکه در همه جای دنیا ارتباطات تعیین کننده است و هر زمانی که شایسته سالاری در فوتبال ما حاکم شود فکر می‌کنم امثال ما که زحمت می‌کشند و با زحمتشان بالا می‌آیند به حقشان می‌رسند.

 

سرمربی ذوب آهن درمورد مصدوم و محروم های این تیم برای بازی فردا توضیح داد: محروم نداریم ولی یکی دو مورد مصدوم هست که جزئی هستند. یکی دو مورد سرماخوردگی هم هست که پزشکان تلاش می‌کنند که به بازی برسند.

 

وی در پایان در خصوص حضور تماشاگران در استادیوم ها عنوان کرد: طبق آخرین اخباری که دارم احتمالا ورود هواداران به ورزشگاه ها با رعایت پروتکل ها آزاد شود و این خوشحال کننده است و جذابیت به فوتبال برمی‌گردد و شور و اشتیاق در ورزشگاه ها حاکم می‌شود. امیدوارم مردم خوب کشور و هواداران در امر واکسیناسیون خیلی خوب عمل کنند و جدی بگیرند و با رعایت پروتکل ها وارد ورزشگاه ها شوند و فاصله ها را رعایت کنند تا خدایی نکرده شاهد از دست رفتن عزیزانمان در کشور نباشم.

دیدگاه‌ها