کد خبر : 1795119 | 08 آذر 1400 ساعت 20:25 | 30.3K بازدید | 10 دیدگاه

الهلال حریف احتمالی چلسی در نیمه نهایی

قرعه کشی رقابت های جام جهانی باشگاه ها برگزار شد و احتمال دارد چلسی در نیمه نهایی به مصاف الهلال قهرمان آسیا برود.

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی باشگاه ها برگزار شد و تیم ها حریفان احتمالی خود را در مراحل بالاتر شناختند. این مراسم عصر امروز و در شهر زوریخ سوئیس و با حضور سامانتا جانسون به همراه جان تری اسطوره چلسی و تیم ملی انگلیس برگزار شد.

 

دیدار اول این مرحله از رقابت ها از قبل مشخص بود و در مرحله نخست ابتدا تیم های الجزیره و اوکلند سیتی به مصاف هم می روند. با قرعه کشی انجام شده، برنده این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف الهلال قهرمان آسیا می رود. تیم برنده این دیدار نیز راهی مرحله نیمه نهایی شده و به مصاف چلسی قهرمان اروپا می رود.

 

در بخش دیگر نمودار این پیکارها، الاهلی مصر قهرمان جام باشگاه ها آفریقا به مصاف مونترری مکزیک قهرمان ناحیه کونکاکاف می رود و برنده این مسابقه نیز حریف پالمیراس برزیل قهرمان جام باشگاه های آمریکای جنوبی (لیبرتادورس) خواهد بود.

 

این پیکارها قرار بود در کشور ژاپن برگزار شود اما به دلیل مسائل مربوط به ویروس کرونا، چشم بادامی ها از میزبانی این پیکارها انصراف دادند تا این بازی ها در کشور امارات و شهر ابوظبی برگزار شود و به همین دلیل الجزیره به عنوان نماینده کشور میزبان در این پیکارها حضور خواهد داشت.

 

صبح امروز نیز  فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد که رقابت های جام جهانی باشگاه ها، از تاریخ 3 تا 12 فوریه 2022 میلادی (14 تا 23 بهمن) برگزار می شود.

 

1669240

 

1669241

دیدگاه‌ها