کد خبر : 1795123 | 08 آذر 1400 ساعت 20:36 | 25.7K بازدید | 8 دیدگاه

بازیکن جوان استقلال، بهترین بازیکن زمین شد

امیرحسین حسین زاده بازیکن جوان استقلال توانست در دیدار برابر صنعت نفت، عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند.

به گزارش "ورزش سه"، بی شک امیرحسین حسین زاده مرد نخست جدال آبادان بود. بازیکن جوانی که همه کار کرد و هر چقدر که دلش خواست، موقعیت سازی کرد اما قدر فرصت های او دانسته نشد وگرنه استقلال می توانست دست پر از آبادان به تهران برگردد.

 

حسین زاده که نخستین خرید تابستانی فرهاد مجیدی بود، در همان بازی اول برابر الهلال در ترکیب اصلی به میدان رفت و اتفاقا بهترین بازیکن استقلال بود. با آغاز فصل جدید، این بازیکن جوان همچنان از ابتدا برای تیمش به میدان می رفت و در هفته های ابتدایی نیز عملکرد خوبی داشت تا اینکه در دو، سه دیدار گذشته نتوانست مانند قبل ظاهر شود.

 

این مسئله باعث نیمکت نشینی حسین زاده برابر گل گهر شد اما او امروز مقابل صنعت نفت از ابتدا به زمین رفت و تک گل تیمش را به ثمر رساند و با عملکرد بی نظیری که داشت، عنوان بهترین بازیکن میدان را به خودش اختصاص داد.

 

حسین زاده در این بازی علاوه بر گلی که به ثمر رساند، 3 پاس کلیدی به هم تیمی هایش داد ولی آنها قدر این فرصت ها را ندانستند. این بازیکن 8 بار به سمت دروازه صنعت نفت شوت زد که فقط یک مورد آن در چارچوب بود. 4 دریبل موفق، یک سانتر، 76 درصد پاس صحیح، 4 قطع توپ و کسب نمره فوق العاده 9.2 نشان از درخشش این وینگر جوان در آبادان دارد.

 

بازگشت حسین زاده به روزهای اوج و تبدیل شدن او به بازیکنی که مدنظر فرهاد مجیدی و کادرفنی است، بهترین خبر برای هواداران استقلال خواهد بود. آبی ها امید زیادی دارند تا از این بازیکن یک مهدی قایدی دیگر بسازند و چشم انتظار درخشش او در شهرآورد تهران هستند.

 

1669249

دیدگاه‌ها