کد خبر : 1795126 | 08 آذر 1400 ساعت 20:42 | 5.6K بازدید | 1 دیدگاه

ذوب‌آهن با دو سبک خاص فوتبال بازی می‌کند؛

خطیبی: آرزو دارم یکبار ورزشگاه اراک را پرتماشاگر ببینم

سرمربی آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد تیمش فردا بتواند با پیروزی از جدال با ذوب‎‌آهن اصفهان خارج شود.

خطیبی: آرزو دارم یکبار ورزشگاه اراک را پرتماشاگر ببینم

به گزارش "ورزش سه" بعد از تساوی بدون گل در هفته ششم لیگ برتر مقابل هوادار و از دست دادن فرصت تداوم صدرنشینی، شاگردان رسول خطیبی فردا در خانه از تیم ذوب‌آهن اصفهان پذیرایی خواهند کرد؛ رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه بود.

 

او در بخش ابتدایی صحبت‌های خود گفت: فکر می‌کنم بازی فردا مقابل تیمی است که به نظر من جزو بهترین تیم‌های لیگ با سبک خاص بازی است؛ البته ذوب آهن دو سبک بازی دارد و ما آنالیز خوبی روی تیم حریف داشتیم ولی با این حال خوب این دو سبک را به خوبی انجام داده و ما هم با آنالیز کامل صحبت‌های لازم را با بازیکنان کردیم.

 

خطیبی ابراز امیدواری کرد تیمش فردا نمایش خوبی را انجام دهد و گفت: امیدواریم فردا بازی خوبی باشد تا تماشاگرانی که بازی را می‌بینند از بازی لذت برده و این بازی با برد سه امتیازی تیم فوتبال آلومینیوم اراک همراه باشد و با پیروزی زمین را ترک کنیم.

 

سرمربی آلومینیوم اراک با اشاره به سبک بازی ذوب‌آهن و نمایشی که آن‌ها در بازی‌های گذشته داشته، توضیح داد: قطعا بازی فردا یک رقابت خوب است و امیدوارم تماشاگران لذت ببرند، فردا قطعا بازی زیبایی خواهیم دید و امیدوارم گل هم داشته باشد. از طرف ما این موضوع را مطمئن باشید ولی سبک ذوب‌آهن خیلی خاص است و در ایران، تیمی است که به بهترین شکل این سبک را اجرا می‌کند.

 

رسول خطیبی در بخش پایانی صحبت‌هایش با ابراز دلتنگی برای هواداران گفت: بعضی از تیم‌ها در حقشان ظلم می‌شود. اگر قرار است حضور تماشاگران به صورت آزمایشی باشد باید برای کل تیم‌ها باشد؛ من هفته قبل هم گفتم، از موقعی که در لیگ یک به اراک آمدم، کرونا آمد و من آرزو دارم یک بار هم که شده استادیوم اراک را پر ببینم. امیدوارم هر چه زودتر از کرونا خلاص شویم و هواداران به ورزشگاه بیایند.

 

1669254

دیدگاه‌ها