کد خبر : 1795127 | 08 آذر 1400 ساعت 20:43 | 12.4K بازدید | 1 دیدگاه

ناکامی پرسپولیسی‌های نفت MIS در آزادی

نفت مسجدسلیمان در شرایطی که با تک گل مهدی عبدی بازی را برابر حریف واگذار کرد که سه بازیکن اسبق سرخپوشان را در ترکیب خود داشت.

ناکامی پرسپولیسی‌های نفت MIS در آزادی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شبی که با توجه به توقف استقلال در آبادان امیدوار بود با برتری برابر نفت مسجدسلیمان در آزادی جایگاه حریف را پیش از دربی از آن خود کند، در نهایت با تک گل مهدی عبدی به خواسته خود دست یافت. 

 

در جمع شاگردان فراز کمالوند برای این بازی امیر روستایی، میثم نقی زاده و محسن علیزاده حضور داشتند که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه داشتند و با انگیزه زیادی برابر حریف حاضر شده بودند. علیزاده که در مقطعی به عنوان دروازه بان سوم به پرسپولیس پیوسته بود، در این بازی موفق شد چند موقعیت را نیز از سرخپوشان بگیرد و نقی زاده نیز با بازوبند کاپیتانی نمایش خوبی در خط میانی تیمش داشت. امیر روستایی نیز که در دوران کالدرون به پرسپولیس پیوسته بود و بعد از آن به صورت قرضی بار دیگر به پیکان بازگشت، نتوانست در شبی که تیمش بیشتر به دنبال تدابیر دفاعی بود، خط دفاعی سرخپوشان را آزار دهد و در نهایت نیز تعویض شد. 

 

محمد بلبلی و سینا خادم پور نیز بازیکنان استقلالی تیم نفت مسجدسلیمان بودند که نتوانستند تیم‌شان را به موفقیت کسب نتیجه در این بازی نزدیک کند.

 

دیدگاه‌ها