کد خبر : 1795128 | 08 آذر 1400 ساعت 20:58 | 59K بازدید | 12 دیدگاه

تکذیب یک شایعه عجیب در مورد توپ طلای 2021

به نظر می رسد شایعه اهدای دو توپ طلا در مراسم امشب کاملاً کذب است.

تکذیب یک شایعه عجیب در مورد توپ طلای 2021

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره امشب انتظارها پایان خواهد یافت و نشریه معتبر فرانس فوتبال جایزه توپ طلای 2021 را به برنده آن اهدا خواهد کرد؛ مراسمی که سال گذشته به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا برگزار نشد، این در حالی بود که بسیاری اعتقاد داشتند حق روبرت لواندوفسکی خورده شده و او باید سال قبل توپ طلا می برد.

 

اکثر گزارش‌ها حاکی از آن است که رقابت اصلی برای برنده شدن توپ طلا بین روبرت لواندوفسکی و لیونل مسی خواهد بود. با این حال طی یکی، دو روز اخیر چندین گزارش معتبر حکایت از آن داشته که فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن توپ طلای هفتم خود را کسب خواهد کرد.

 

 

1669223

 

 

در فاصله چند ساعت مانده به اعلام برنده توپ طلا شایعات عجیبی به گوش رسیده است.‌ بر این اساس برخی رسانه های نه چندان معتبر مدعی شدند که فرانس فوتبال قرار است امشب دو جایزه توپ طلا را اهدا کند اما به نظر نمی رسد که این اتفاق رخ دهد.

 

فرانس فوتبال تایید کرده که امشب دو جایزه جدید اهدا خواهد شد. هنوز مشخص نشده که این جایزه ها چه چیزی خواهند بود اما بر اساس گزارش ها قرار است این دو جایزه جدید به بهترین باشگاه و بهترین مهاجم سال اهدا شود. همچنین همانطور که گفته شد مسئله مشخص این است که اهدای دو توپ طلا در مراسم امشب کذب محض است و تنها یک نفر این جایزه را از آن خود خواهد کرد که احتمالا لیونل مسی خواهد بود.

دیدگاه‌ها