کد خبر : 1795143 | 08 آذر 1400 ساعت 21:46 | 60.6K بازدید | 9 دیدگاه

رویایی که به سراب تبدیل شد!

نیمار و توپ طلا؛ در یک سراشیبی تند (عکس)

این رویایی است که افت هر ساله نیمار ، این بازیکن را از رسیدن به آن دورتر و دورتر کرده است.

نیمار و توپ طلا؛ در یک سراشیبی تند (عکس)

طبه گزارش ورزش سه، درخشش یک ستاره تکنیکی در لیگ برزیل و با پیراهن سانتوس، خبر خوشحال کننده ای برای اهالی فوتبال این کشور بود. آنها امید زیادی به شماره ده جدیدشان داشتند؛ کسی که در سال 2011 با یک گل شگفت انگیز به فلامینگو جایزه پوشکاش را گرفت تا فوتبال دنیا بیش از پیش به او توجه کند.

 

حضور در جام باشگاه‌های جهان و سپس پیوستن به بارسلونا، اوج کار نیمار بود. همزمان در تیم ملی هم شماره ده پرخاطره به او سپرده شده بود. بعد از رونالدو، ریوالدو، رونالدینیو و کاکا برزیلی ها آماده شده بودند تا توپ طلا را در دستان نیمار هم ببینند. 

 

او در سال 2013 در رتبه بندی نهایی توپ طلا پنجم شد و بعد از نمایش ضعیفش در جام جهانی 2014 شاهد افت رتبه اش تا جایگاه هفتمی بودیم. اوج کار نیمار در سال 2015 بود؛ جایی که کنار دیگر ستاره های بارسا اوج آمادگی را داشت و به عنوان سه کاندیدای نهایی توپ طلا معرفی شد.

 

سومی سال 2015 که در سال 2017 هم تکرار شد، بهترین رتبه های نیمار در توپ طلا بود و این جایگاه رفته رفته به شدت نزول کرد و سال 2018 و زمانی که ستاره برزیلی در پاری سن ژرمن توپ می زد، در رتبه دوازدهم رتبه بندی نهایی توپ طلا قرار گرفت که نا امید کننده بود. بعد از وقفه یکساله در برگزاری مراسم فرانس فوتبال، در سال 2021 رتبه نیمار یک بار دیگر نزول پیدا کرده و این بازیکن تا جایگاه شانزدهم رتبه بندی سقوط کرد تا این گونه رویایی توپ طلا برایش کم کم به سراب تبدیل شود.

 

1669297

 

این رویایی است که افت هر ساله نیمار ، این بازیکن را از رسیدن به آن دورتر و دورتر کرده است.

 

1669299

 

نیمار در سال 2015 در کنار رونالدو و مسی سه کاندیدای نهایی دریافت توپ طلا بود و در اوج جوانی به رویای توپ طلا خیلی نزدیک تر از زمان فعلی قرار داشت.

 

 

دیدگاه‌ها