کد خبر : 1795154 | 08 آذر 1400 ساعت 22:28 | 59K بازدید | 1 دیدگاه

بچه ها مواظب باشید!

مشتاقان توپ طلا از درخت و دیوار بالا رفتند (عکس)

دوستداران فوتبال در اطراف محل برگزاری مراسم توپ طلا، از هر جایی برای بهتر دیدن ستاره هایی که مشغول ورود به سالن هستند استفاده می کنند.

به گزارش ورزش سه، سالن تئاتر دو شاتله شهر پاریس امشب میزبان مراسم توپ طلا 2021 خواهد بود؛ جایی که یکی از معتبرترین جایزه های ورزش دنیا از سوی نشریه فرانس فوتبال به بهترین بازیکن مرد و زن ، بهترین بازیکن جوان و بهترین دروازه بان جهان اهدا خواهد شد.

 

این مراسم امشب در دو بخش برگزار می‌شود. بخش اول از ساعت 21:15 به وقت ایران شروع شده که مربوط به افتتاحیه مراسم و ورود بزرگان فوتبال و کاندیداها به سالن تئاتر دو شاتله شهر پاریس است . از ساعت 23:00 نیز بخش اصلی برنامه و انتخاب برترین‌های سال آغاز خواهد شد.

 

صدها نفر از دوست داران فوتبال از ساعات اخیر با حضور در اطراف محل برگزاری مراسم سالیانه فرانس فوتبال، در انتظار تماشای ستاره های فوتبال دنیا هستند. برخی که خوش شانس بودند خود را به ورودی فرش قرمز رسانده اند و می توانند با ستاره ها حتی سلفی گرفته و از آنها درخواست امضا کنند. برخی هم که دیر رسیدند و جایی برایشان نبوده از درخت ها و دیوارها بالا رفته اند.

 

توئیتر رسمی فرانس فوتبال با انتشار عکسی از هواداران بیرون سالن تئاتر دو شاتله شهر پاریس از آنها خواست تا مواظب خودشان باشند چرا که محل استقرارشان بسیار خطرناک است.

 

1669310

 

1669311

 

1669312

دیدگاه‌ها