کد خبر : 1795155 | 08 آذر 1400 ساعت 22:31 | 49.8K بازدید | 2 دیدگاه

جبلی: تابع قانون هستیم؛

پاسخ رئیس سیما به موضوع جنجالی فوتبال

رئیس صدا و سیما درباره پرداخت حق پخش مسابقات فوتبال اظهارنظر کرد.

پاسخ رئیس سیما به موضوع جنجالی فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، این روزها موضوع حق  تلویزیونی مسابقات فوتبال، موضوعی ویژه به شمار می رود و بحران مالی باشگاه‌های فوتبال در ایران سبب شده  تا حتی محمود اسلامیان عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز با ارسال نامه ای به آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشور از وی بخواهد که به این ماجرا ورود کند و حق فوتبال را از صدا و سیما بگیرد. البته اسلامیان راه حل دیگری را هم مطرح کرده و آن هم اینکه در صورت عدم تحقق موضوع حق پخش، هلدینگ های صنعتی که همین حالا هم برخی تیم ها را حمایت می کنند، برای حمایت از سایر تیم ها نیز وارد عمل شوند.


پس از این بحث های تمام نشدنی که البته تازگی هم ندارد و سال ها به شیوه های مختلف مطرح می شود، امشب «پیمان جبلی» رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه اختتامیه جشنواره تلویزیونی مستند در پاسخ به سوالی درباره پرداخت حق پخش مسابقات فوتبال به باشگاه ها گفت: « در این زمینه ما تابع قانون هستیم و هرآنچه قانون بگوید ما به آن عمل می کنیم.»


وی ادامه داد: «باید بودجه امسال را برآورد کنیم و هر آنچه باشد بر مبنای آن عمل می کنیم. البته ما سال های پیش از قانون تبعیت کرده ایم و امسال هم از قانون تبعیت می کنیم.»

دیدگاه‌ها