کد خبر : 1795158 | 08 آذر 1400 ساعت 23:10 | 12K بازدید | 1 دیدگاه

نقی‌زاده:می‌بریم تا از مدعیان فاصله بگیریم

هافبک آلومینیوم ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل ذوب‌آهن به برتری برسند و جایگاه دوم جدول را پس بگیرند.

نقی‌زاده:می‌بریم تا از مدعیان فاصله بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده درباره شرایط آلومینیوم در آستانه دیدار با ذوب‌آهن اظهار کرد: پس از بازی با هوادار فرصت زیادی نداشتیم، اما با یک ریکاوری و تمرینات خوب توانستیم شرایط ایده‌آل قبلی را حفظ کنیم و الان با آمادگی کامل و روحیه بالا به دنبال گرفتن سه امتیاز بازی هستیم.

 

او ادامه داد: ذوب‌آهن تیم خوب و با کیفیتی است و با اینکه هفته قبل شکست خورد، اما نشان داده جزو تیم‌هایی هست که حرفی برای گفتن دارد ولی هواداران آلومینیوم مطمئن باشند فردا یک نمایش خوب از بازیکنان تیم ما می‌بینند و با دستورات تاکتیکی که آقای خطیبی عنوان کردند و آنالیزی که کادر فنی تیم انجام داده‌اند، امیدوار هستیم در کنار یک نمایش هجومی برنده شویم.

 

هافبک آلومینیوم با اشاره به کسب سه پیروزی خانگی اخیرشان ابراز کرد: خدا را شکر تا الان شرایط در اراک برای ما خیلی خوب بوده و توانستیم فولاد، پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان را ببریم. انگیزه زیادی داریم تا فردا هم این روند را ادامه بدهیم و مقابل ذوب‌آهن سه امتیاز کامل را بگیریم. البته ما در بازی‌های بیرون از خانه هم بازی خوبی ارائه می‌کنیم ولی در زدن گل بدشانس بودیم.

 

1669324

 

نقی‌زاده که جزو مهره‌های کلیدی آلومینیوم به حساب می‌آید و دو گل مقابل فولاد و پرسپولیس به ثمر رسانده، با اشاره به شرایط خود ابراز کرد: نه تنها من، بلکه تمام بچه‌های تیم صرفا به دنبال اینکه گل به نام خودشان باشد، بازی نمی‌کنند و هیچ‌کدام از بچه‌های تیم فکر این مسائل نیستند. تمام ۱۱ بازیکن ما تلاش می‌کنند تا در حمله و دفاع به یکدیگر کمک کنیم تا تیم نتیجه بگیرد و همین روند را ادامه بدهیم. همدلی و اتحادی که امسال آقای خطیبی در آلومینیوم به وجود آورده، در کمتر تیمی می‌بینید و به آینده این تیم خوشبین هستم.

 

هافبک هجومی آلومینیوم در خصوص اینکه با برتری مقابل ذوب‌آهن به رتبه دوم جدول برمی‌گردد و به فاصله یک امتیازی سپاهان می‌رسند، ابراز کرد: بالاخره جایگاهی که الان هم داریم، شخصیت خوب تیم ما را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند چقدر تلاش کردیم تا در این ۶ بازی ۱۲ امتیاز بگیریم. فردا هم می‌خواهیم برنده شویم تا از مدعیان فاصله بگیریم و از نتایجی که این هفته رقم خورده، استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها