کد خبر : 1795165 | 08 آذر 1400 ساعت 23:30 | 43.5K بازدید | 0 دیدگاه

حاملان ویژه توپ های طلای 2021 (عکس)

دو راننده سرشناس فرمول یک، در اقدامی جالب، دو توپ طلای امسال را وارد سالن تئاتر دو شاتله شهر پاریس کردند.

به گزارش ورزش سه، ساعتی پیش یک عکس از دو راننده با کلاه کاسکت منتشر شد که در حال جابجا کردن توپ طلاهای سال 2021 بودند.

 

این دو نفر که هویت شان مشخص نبود با یک اتومبیل سرخ رنگ خود را به محل برگزاری مراسم  رساندند، جعبه اتومبیل را از جلو باز کردند و هر کدام یکی از دو توپ طلا را برداشته و با عبور از فرش قرمز، وارد سالن تئاتر دو شاتله شهر پاریس شدند.

 

حاملان ناشناخته توپ طلا که همچنان کلاه کاسکت به سر داشتند با تشویق حاضرین در سن حضور یافتند و اینک نوبت رونمایی از چهره شان فرا رسیده بود. با برداشتن کلاه ها مشخص شد که این دو نفر، دو راننده شناخته شده فرمول یک هستند؛ فرناندو آلونسوی اسپانیایی و استبان اکون، اعضای سرشناس تیم آلپین در مسابقات فرمول یک بودند که وظیفه حمل دو توپ طلا را به عهده داشتند.

 

1669325

 

این دو دقایقی برای حاضرین صحبت کردند و صحنه هایی هم از ضربه زدن آنها به توپ فوتبال در موقعیت پنالتی منتشر شد که با خنده حاضرین نیز همراه بود و نشان از استعداد پایین به ویژه اکون داشت. آلونسو در این خصوص گفت: برای ما که استعداد فوتبالی زیادی نداریم زدن گل از نقطه پنالتی هم کار مهمی است!

 

دیدیه دروگبا، یکی از مجریان مراسم امشب توپ طلا، پیراهن های تیم های ملی کشور آلونسو و اکون را به آنها هدیه داد. پیراهن تیم ملی اسپانیا را برای آلونسو، پدری امضا کرد و امباپه هم پیراهن تیم ملی فرانسه را برای اکون امضا کرد.

 

1669335

 

1669334

دیدگاه‌ها