کد خبر : 1795175 | 09 آذر 1400 ساعت 00:31 | 26K بازدید | 15 دیدگاه

دروگبا دریافت کننده جایزه آبی ها؛

چلسی بهترین تیم سال 2021 شد (عکس)

جایزه بهترین تیم سال 2021 توسط مجری مراسم فرانس فوتبال دریافت شد؛ کسی که سال ها در این باشگاه درخشیده بود.

به گزارش ورزش سه، انتخاب بهترین تیم سال، یکی از بخش های جدید سال 2021 بود که به چلسی رسید. اعضای تیم چلسی که در سالن دو شاتله شهر پاریس حضور نداشتند در ارتباطی تصویری برای حاضرین در سالن صحبت کردند.

 

جایزه بهترین تیم سال در حالی به چلسی رسید که چند ثانیه قبل از آن مشخص شد که جورجینیو، ستاره ایتالیایی این تیم رتبه سوم توپ طلا را به خود اختصاص داده است. او که در کنار چند تن از دیگر اعضای تیم در لندن حضور داشت، دقایقی برای حاضرین صحبت کرد.

 

با توجه به غیبت اعضای تیم آبی پوش لندن در مراسم امشب، دیدیه دروگبا، ستاره سابق آنها که افتخارات بسیاری را با پیراهن چلسی کسب کرد، وظیفه دریافت جایزه را به عهده گرفت تا اتفاقی جالب را شاهد باشیم.

 

1669370

 

باشگاه چلسی در سال 2021 هم در بخش مردان و هم در بخش زنان عملکرد بسیار خوبی داشت؛ این تیم در بخش مردان فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد و در بخش زنان ضمن قهرمانی در لیگ برتر، به مقام دوم لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

 

سرمربیان تیم های مردان و زنان چلسی هم دقایقی در ارتباط تصویری که برقرار شده بود برای حاضرین صحبت کردند و سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی اعلام کرد که بی تاب است تا هر چه زودتر جایزه امشب به دستش برسد و با هم تیمی های خود آن را جشن بگیرد.

 

1669371

دیدگاه‌ها