کد خبر : 1795196 | 09 آذر 1400 ساعت 08:09 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی: تلاش ما راهیابی به جمع 4 تیم برتر است

سرمربی تیم والیبال نشسته مس شهر بابک پس از ۲ برد در لیگ برتر والیبال نشسته گفت: تلاش راهیابی به جمع ۴ تیم برتر و کسب عنوان قهرمانی در این دوره از بازیهای لیگ است.

رضایی: تلاش ما راهیابی به جمع 4 تیم برتر است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، هادی رضایی در خصوص رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته اظهار کرد: رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته از چهارم آذر با حضور ۶ تیم آغاز شد که در دو بازی نخست خود برابر شهرداری گنبد و صنعت نفت آبادان با پیروزی برابر این تیم‌ها، شروع خوبی در لیگ داشتیم.

 

وی گفت: لیگ امسال چون به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و پلی آف وضعیت تیم‌ها را برای قهرمانی مشخص می‌کند، بازیکنان تیم‌ها با قدرت و انگیزه بالایی بازی نمی‌کنند و همین مساله سبب شده تا لیگ امسال همانند دوره قبل از کیفیت بالایی برخوردار نباشد. البته فرصت خوبی است تا تمام بازیکنان در جریان لیگ بازی کنند و خود را برای حضور در تیم ملی مورد ارزیابی و محک قرار دهند.

 

رضایی ادامه داد: سال گذشته فشردگی بازیها بیشتر بود و بازیکنان از همان ابتدای شروع لیگ برای قهرمانی رقابت می‌کردند، اما امسال به دلیل پلی آف فشار زیادی به بازیکنان وارد نمی‌شود و تیم ها بدون استرس و دغدغه تلاش می‌کنند در جمع ۴ تیم برتر قرار بگیرند و به پلی آف راه پیدا کنند. در حقیقت جذابیت لیگ برتر والیبال نشسته از مرحله پلی‌اف شروع می‌شود.

 

مربی تیم مس شهر بابک در پاسخ به این پرسش که امسال چقدر برای کسب عنوان قهرمانی برنامه‌ریزی کرده‌اید، خاطرنشان کرد: هدف تمام ۶ تیم حاضر در لیگ برتر والیبال نشسته، کسب عنوان قهرمانی است، تیم ما نیز برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.

 

وی در پایان در ارزیابی از سطح تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر والیبال نشسته، گفت: در این دوره تیم‌های خوبی همچون ذوب آهن، شهرداری گنبد و صنعت نفت آبادان در لیگ برتر حضور دارند و سطح رقابتها به گونه‌ای است که قهرمانی هیچ تیمی قابل پیش‌بینی نیست.

دیدگاه‌ها