کد خبر : 1795198 | 09 آذر 1400 ساعت 08:39 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

اوجاقی: سطح مسابقات ووشوی کشور مناسب بود

مربی تیم ملی ووشوی ایران گفت: با وجود شرایط سختی که کرونا ایجاد کرده بود، سطح فنی رقابت‌های قهرمانی کشور مناسب بود.

اوجاقی: سطح مسابقات ووشوی کشور مناسب بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، امیر اوجاقی درباره سطح مسابقات قهرمانی کشور ووشو توضیح داد: به نظر من این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور با در نظر گرفتن شرایط کرونایی موجود که مسلما تاثیر منفی روی عملکرد همه رشته‌های ورزشی داشت قابل قبول بود. فدراسیون ووشو در این مدت تلاش کرد که با برگزاری مسابقات مختلف از جمله WWF سطح کیفی ورزشکاران را بالا نگه دارد تا با وجود تعطیلی باشگاه‌ها، ما امروز شاهد مبارزات سطح بالایی در قهرمانی کشور باشیم.

 

او ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقات بازی‌های آسیایی در سبک وزن وزن و تا وزن ۷۵ کیلوگرم برگزار می‌شود، شخصا از سطح فنی ووشوکاران اوزان سبک راضی بودم. به نظرم با اردوهایی هم که فدراسیون در نظر گرفته است، تا شهریور ماه که زمان برگزاری بازی‌های آسیایی است، ورزشکاران ما به سطح قابل قبولی از نظر آمادگی می‌رسند و مشکلی نخواهند داشت‌.

 

مربی تیم ملی ووشوی ایران، درباره دعوت شدن نفرات برتر به اردوی تیم ملی نیز گفت: ما هر چهار نفر اول اوزان ۵۶، ۶۰، ۶۵، ۶۵، ۷۰ و ۷۵ را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنیم و از میان آن‌ها نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی را انتخاب می‌کنیم، اما این اجازه را به نفرات برتر وزن ۸۰ کیلوگرم هم می‌دهیم تا در صورت رساندن وزن خود به ۷۵ کیلو، شانس ورود به تیم‌ ملی را داشته باشند.

 

او درباره میزبانی قشم نیز گفت: مجموعا از وضعیت سالن راضی هستم. با توجه به اینکه ما در جنوب کشور حضور داریم و شرایط آب و هوایی اینجا خاص است، خوشبختانه هوای درون سالن کاملا مناسب برگزاری مسابقات بود که جا دارد از مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم تشکر کنیم که چنین فضایی را برای برگزاری رقابت‌ها فراهم کردند. به نظر من بهتر است در سال‌های آینده نیز مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم از چنین مسابقاتی میزبانی کنند تا شور و شوق خوبی وارد ورزش این منطقه شود.

 

امیر اوجاقی در پاسخ به این سوال که آیا حسین اوجاقی همچنان سرمربی تیم ملی است؟ توضیح داد: با توجه به اینکه مسئولیت حسین اوجاقی در سازمان ورزش شهرداری سنگین است، فعلا برنامه خاصی را برای تیم ملی ارائه نکرده است و طی صحبت‌هایی که با هم داشتیم کاملاً درگیر کارهای سازمان شهرداری است. باید ببینیم در روزهای آینده می‌تواند برنامه خاصی را به فدراسیون ارائه کند یا خیر. در حال حاضر مشخص نیست که او در تیم ملی باشد، مگر اینکه برنامه‌ای را به فدراسیون ارائه کرده و نظر مساعد فدراسیون را جلب کند.

 

مربی تیم ملی ووشوی ایران درباره زمان شروع اردوهای سانداکاران ملی پوش نیز گفت: در چند روز آینده قرار است جلسه‌ای را برگزار کنیم تا در مورد زمان شروع اردوها و تمرینات تصمیم گیری کنیم.

دیدگاه‌ها