کد خبر : 1795213 | 09 آذر 1400 ساعت 09:55 | 27K بازدید | 14 دیدگاه

الخلیفی:

امباپه هم با پیراهن PSG برنده توپ طلا می‌شود

ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن، از اهدای توپ طلا به لیونل مسی ابراز خوشحالی کرد.

امباپه هم با پیراهن PSG برنده توپ طلا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مسی شب گذشته موفق شد برای هفتمین بار جایزه توپ طلا را از آن خود کند اما این اولین باری بود که او با پیراهن تیمی جز بارسلونا این جایزه را دریافت می‌کرد.

این فوق ستاره آرژانتینی پس از مدت‌ها کشمکش در تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد از بارسا جدا شده و در نهایت پیراهن پاری سن ژرمن را به تن کرد.

او پیش از این در دوران پر افتخار حضورش در بارسا موفق شده بود شش بار این جایزه ارزشمند را به خود اختصاص دهد.

ناصر الخلیفی پس از پایان مراسم توپ طلا به روزنامه اکیپ گفت:« ما بسیار به مسی افتخار می‌کنیم. این هفتمین توپ طلا برای او و اولین توپ طلا برای ما بود. امیدوارم که این آخرین توپ طلای ما نباشد، ما بازیکنان بزرگی داریم و کیلیان امباپه هم می‌خواهد برنده توپ طلا شود.»

 

1669415

 

بسیاری باور دارند که این اظهارات از سوی رییس باشگاه پاری سن ژرمن نوعی فشار آوردن به کیلیان امباپه است که هنوز حاضر به تمدید قراردادش با این باشگاه نشده است.

قرارداد این ستاره فرانسوی در پایان فصل با پاری سن ژرمن به اتمام می‌رسد و او آماده است تا به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده و به رئال مادرید بپیوندد.

او پیش از این در دو مصاحبه اعلام کرده بود که تصمیمش برای جدایی را در تابستان امسال به باشگاه اعلام کرده اما مدیران پی اس جی حاضر به پذیرش پیشنهاد رئال مادرید و فروش او نشدند.

تلاش‌های این باشگاه برای جلب نظر امباپه و تمدید قرارداد این بازیکن ادامه دارد اما به نظر نمی‌رسد که او تصمیمی برای ادامه حضور در پاریس داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها