کد خبر : 1795215 | 09 آذر 1400 ساعت 10:19 | 16.2K بازدید | 2 دیدگاه

چرا سردار گل نمی زند؟ پاسخ سرگئی تاشویف

سردار آزمون همانند مهدی طارمی در بازی های اخیر زنیت موفق به گلزنی برای تیمش نشده است. او در بازی آخر در برابر زسکا با وجود حضور در ترکیب ثابت تیم پایش به گل باز نشد.

چرا سردار گل نمی زند؟ پاسخ سرگئی تاشویف 

به گزارش "ورزش سه"، چرا سردار آزمون در بازی های اخیر زنیت موفق به گلزنی نشده است؟ آیا این به خاطر مصدومیتی است که دچار آن شده یا ...؟ سرگئی تاشویف سرمربی سابق کراسنودار در پاسخ به این سوال می گوید:« به نظرم مشکل او این است که نمی‌تواند برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. آیا مدیران برنامه‌هایش می‌خواهند آزمون از زنیت جدا شود یا خودش می‌خواهد به لیگ انگلیس با جایی دیگر برود. این موضوع روشن نیست.»


او که در این باره با خبرنگار یورو فوتبال روسیه صحبت می کرد ادامه داد: «ما نمی‌توانیم از گوشه‌ای این شرایط را ارزیابی کنیم. فکر می‌کنم چیزهایی مثل ماندن، جدایی و به کدام لیگ رفتن وجود دارند که شرایط را برای سردار آزمون سخت می‌کند.»

 

سردار آزمون فصل پایانی حضور در تیم زنیت و شاید لیگ برتر روسیه را تجربه می کند. رسانه های روس در هفته های اخیر به دفعات گزارش دادند که زنیت در تعطیلات زمستانی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را به یک تیم جدید انتقال خواهد داد تا از آخرین فرصت خود برای فروش سردار آزمون بهره ببرد. این بازیکن به درخواست باشگاه زنیت مبنی بر تمدید قرارداد خود پاسخ منفی داده است و حال اگر زنیت نخواهد او را در تعطیلات زمستانی بفروشد سردار آزمون در پایان فصل آزاد اعلام می شود و این از نظر مالی به ضرر زنیت است. به خصوص که این باشگاه چهار فصل پیش برای خرید سردار آزمون 12 میلیون یورو به روبین کازان پرداخت کرد و بابت سه قهرمانی اخیر زنیت با سردار آزمون روبین کازان 3 میلیون یوروی دیگر از زنیت دریافت کرد.

دیدگاه‌ها