کد خبر : 1795231 | 09 آذر 1400 ساعت 11:30 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

عاشوری: با بهترین تیم لیگ بازی داریم

هافبک گل گهر می گوید هفته آینده باید به مصاف بهترین تیم لیگ بروند.

عاشوری:  با بهترین تیم لیگ بازی داریم

به گزارش ورزش سه، گل گهر سیرجان بعد از چند هفته عدم نتیجه گیری در دیدار برابر پیکان به پیروزی رسید نوید عاشوری در این مورد به خبرنگار ما گفت: در هفته گذشته بازی خوبی مقابل استقلال انجام ندادیم ولی در این دیدار تاکتیک خوبی داشتیم و مستحق برد بودیم در چند هفته اخیر تحت فشار قرار گرفته بودیم و با این پیروزی از فشار خارج شدیم و امیدوارم همینطور ادامه داشته باشد.


او در مورد اعتراض پیکانی ها به داوری روی خطای مشکوک به پنالتی ادامه داد: پیکانی‌ها اعتراض داشتند و به نظرم بهتر است کارشناسان در این مورد نظر بدهند. من صحنه ای که پیکانی ها معترض هستند را ندیدم ولی صحنه ای که ما گل زدیم واقعاً قبلش هند شده بود.


هافبک آبی‌پوشان سیرجان در مورد اینکه ماریو تات و وحید هاشمیان در ورزشگاه حضور داشتند عنوان کرد: بازیکنان بسیار با کیفیتی داریم و روند تیمی ما نیز خوب بوده و امیدوارم که اتفاقات خوبی برای تیم ما بیفتد و بچه‌ها دیده شوند.


وی در مورد دیدار آینده با تیم سپاهان گفت: سپاهان بهترین تیم امسال است. استقلال و پرسپولیس که همیشه مدعی هستند ولی سپاهان مهره های بسیار خوبی دارد اما بازی در زمین خودمان است و امیدوارم بتوانیم برنده باشیم.


عاشوری در پایان در مورد حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت از بازی بعدی افزود: امیر خان یکی از پر افتخار ترین مربیان ایران است و حضورش روی نیمکت می تواند به ما کمک کند و از این بابت خوشحال هستیم.

دیدگاه‌ها