کد خبر : 1795233 | 09 آذر 1400 ساعت 11:34 | 14.3K بازدید | 1 دیدگاه

صعود به بالای جدول با مهاجم نیجریایی

منشا؛ یادآوری خاطرات آسیایی با پرسپولیس (عکس)

گام‌های بلند و مکثی که همیشه در آن توقف داشته، لحظاتی قبل از گلی رقم خورد که مس رفسنجان را تا رتبه ششم بالا آورد.

منشا؛ یادآوری خاطرات آسیایی با پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری تصور می‌کردند که جذب گادوین منشا تصمیمی اشتباه از سوی کادرفنی و باشگاه مس رفسنجان است اما آنچه در چند هفته اخیر رقم خورده، تفاوت زیادی با این دیدگاه دارد؛ سه گلی که منشا را در میان برترین گلزنان لیگ برتر قرار داده و البته مس رفسنجان را برای اولین بار به جمع بالانشینان لیگ برتر اضافه کرده.

 

او در دقیقه ۷۰ بازی با هوادار برای دومین هفته متوالی از روی نقطه پنالتی، گل پیروزی بخش تیمش را زد تا شش امتیاز رفسنجانی‌ها به نامش ثبت و در ششمین فصل بازی در لیگ ایران، همچنان یک خارجی باکیفیت و یک مهاجم گلزن شناخته شود.

 

1669439

 

پنالتی منشا مثل همیشه با فن او که گام‌های آهسته و یک مکث برای تشخیص جهت پرش دروازه‌بان است، زده شد و اگرچه گلر هوادار به سمت توپ پرید اما ضربه به قدری نزدیک گوشه دروازه بود که قابل مهار نباشد؛ مهمترین نمونه چنین ضربه‌ای در بازی پرسپولیس - الاهلی و زمانی رقم خورد که قرمزها حداکثر استرس خود را برای اولین صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشتند اما گادوین با آرامش حداکثری به توپ ضربه زد.

 

با این گل حالا مس رفسنجان ۱۱ امتیازی شده و باید امیدوار باشد که نتایج این هفته طوری رقم بخورند که جایگاهش در رتبه ششم را از دست ندهد؛ در این صورت بازی با ذوب آهن و تراکتوری به جدالی برای بالانشینی تبدیل خواهد شد - هدفی که با درخشش مهاجم نیجریایی کاملا در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ها