کد خبر : 1795262 | 09 آذر 1400 ساعت 13:04 | 23.3K بازدید | 12 دیدگاه

استقلال آمادگی پیش بینی اتفاقات را داشته باشد

مهدوی: پرسپولیس باید با سه مدافع بازی کند

مدافع اسبق استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی به وضعیت دو تیم طی دیدارهای اخیرشان و نتایجی که کسب کرده‌اند پرداخت.

مهدوی: پرسپولیس باید با سه مدافع بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا مهدوی مدافع اسبق پرسپولیس و استقلال با حضور در برنامه سلام تهران درباره سریال تساوی‌های آبی‌پوشان و روند صعودی شاگردان یحیی گل محمدی در آستانه دربی به بحث کارشناسی پرداخت و توضیحاتی در این باره داد.

 

مهدوی درباره چهارمین تساوی پیاپی استقلال گفت: استقلال دچار سردرگمی شده و فرهاد مجیدی هنوز نتوانسته تیم را به ثبات برساند که بعد از گذشت هفت هفته طبیعی نیست‌. به نظرم تجربه کادر فنی نسبت به شرایط استقلال کم است.

 

وی با اشاره به اتفاقاتی که در بازی برابر گل گهر برای این تیم در خصوص ممنوعیت استفاده از بازیکنان خارجی‌اش رقم خورد گفت: کادرفنی باید اتفاقات را قبل از هر بازی دنبال و رصد کند. باید آماده هر اتفاقی باشند، چرا که ممکن است یک بازیکن سرما بخورد و یا حادثه‌ای برایش اتفاق بیفتد، نباید تیم در این شرایط غافلگیر شود.

 

مدافع اسبق آبی‌ها با اشاره به تغییرات تاکتیکی تیم فرهاد مجیدی گفت: در بیشتر لحظات بازی، خلاقیت‌های فردی دیده می‌شد و حتی گل استقلال هم با همین خلاقیت به ثمر رسید. استقلال در دو هفته اول لیگ، خیلی خوب بازی کرد اما به مرور براساس تغییرات و نفرات جدید که جا نیفتاده بودند افت کرد.

 

1439567

 

مهدوی درباره نیمکت نشینی مظاهری و حسینی و سود بردن از علیرضا رضایی درون دروازه این تیم نیز اینطور واکنش نشان داد: بازی‌های بزرگ را بازیکنان بزرگ انجام می‌دهند. علیرضا رضایی خوب بازی کرده است، اما در بعضی از بازی‌ها هیجان و استرسی به بازیکن وارد می‌شود که به راحتی نمی‌توان آن را مدیریت کرد‌. بعد از دیدن بازی رضایی گفتم که او در دربی بازی خواهد کرد. در بازی دیروز هم او مقصر نبود. به هرحال دروازه‌بان گل می‌خورد و اگر کسی اشتباه نکند اصلاً گلی رد و بدل نمی‌شود.

 

مهدوی که سابقه بازی در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد، درباره شرایط این تیم نیز اینطور توضیح می‌دهد: به دلیل اتفاق‌هایی که نباید در پرسپولیس رخ می‌داد مثل نبود مدیرعامل، پرسپولیس بازی را در برابر الهلال واگذار کند؛ اگرچه الهلال فراتر از آسیا بود. با این حال سرمربی پرسپولیس بعد از آن شکست سنگین، توانست به خوبی تیم را جمع و جور کند و قطعاً پرسپولیس دوباره به اوج برمی‌گردد.

 

وی با اشاره به خریدهای این فصل پرسپولیس گفت: ریتم بازی قرمزپوشان همیشه هجومی بوده است. به نظرم رضا اسدی فعلاً در تیم جا نیفتاده است. کمال کامیابی‌نیا هم اگر مصدوم نمی‌شد، قطعاً از بازیکنان ثابت تیم ملی بود‌. وقتی کتف بازیکن آسیب می‌بیند به راحتی بهبود پیدا نمی‌کند، اما از این به بعد بیشتر از کامیابی‌نیا خواهیم شنید. اگر جای یحیی گل‌محمدی بودم، با ترکیب ۳،۴،۳ تیم را جمع می‌کردم، چون پرسپولیس ۳ دفاع خوب دارد.

دیدگاه‌ها