کد خبر : 1795275 | 09 آذر 1400 ساعت 13:51 | 30.7K بازدید | 7 دیدگاه

تشابه اسمی با ستاره لیورپول همه را به اشتباه انداخت

این محمد صلاح آن محمد صلاح نبود (عکس)

انتشار مصاحبه ای از سوی محمد صلاح در انتقاد از عملکرد کی روش، باعث اشتباهات زیادی در رسانه ها شد.

این محمد صلاح آن محمد صلاح نبود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که فوتبال مصر شباهت عجیبی به فوتبال ایران دارد. سرمربیان خارجی حتی با وجود کسب نتایج خوب، باز هم مورد انتقاد و هجمه رسانه ها و پیشکسوتان قرار می گیرند. اتفاقی که از زمان حضور کارلوس کی روش در فوتبال مصر رخ داده که نمونه مشابه آن در طی دوران حضور او در ایران نیز رخ داده بود و حتی این مسئله اکنون نیز برای دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی آن هم با وجود نتایج بسیار خوب رخ داده است. دردسرهایی که برای مربیان خارجی در فوتبال ایران و مصر به وجود آمده و کی روش پس از سالها تجربه این مسائل، حالا در کشور فراعنه نیز با آن دست و پنجه نرم می کند.

 

 روز گذشته مصاحبه ای از محمد صلاح در انتقاد از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی مصر در رسانه ها منتشر شد که باعث تعجب بسیاری از علاقه مندان به فوتبال شد. در این گفتگو، صلاح نسبت به عملکرد کی روش انتقاد کرده بود که انجام چنین مصاحبه ای از سوی ستاره فراعنه علیه سرمربی تیم ملی کشورش باعث تعجب بسیاری شده بود اما سپس مشخص شد این مصاحبه را سرمربی سابق الزمالک انجام داده و این تشابه اسمی باعث به اشتباه افتادن رسانه ها شده بود.

 

محمد صلاح بازیکن سابق تیم ملی مصر که هدایت تیم هایی نظیر الزمالک را برعهده داشته و اکنون 65 سال سن دارد، درباره کی روش گفته بود: «یک دست نامرئی در ذهن کی روش بازی می کند. سطح محمد الشناوی سنگربان تیم ملی به خاطر او پایین می آید.» این صحبت ها باعث اشتباه رسانه ها شده بود که محمد صلاح بازیکن لیورپول این گفته ها را بر زبان آورده در حالیکه اینگونه نبود.

 

1669509

 

 

سرمربی سابق الزمالک در ادامه گفت: ارزش قهرمانی در جام ملت های عربی از جام ملت های آفریقا مهم تر است. کی روش مسئولیت انتخاب بازیکنان را برعهده دارد. او بعضی از بازیکنان را از تیم ملی حذف می کند و باید این را برای ما توضیح دهد. کی روش موظف است که در جام ملت های عربی قهرمانی را به دست بیاورد و نه اینکه به صورت افتخاری در این مسابقات شرکت کنیم یا بازیکنان تجربه کسب کنند.

 

محمد صلاح در اظهارات تلویزیونی در برنامه "On Time Sports 1" گفت: دلیل حضور احمد حجازی به جای امام عاشور را بعد از مصدومیت این بازیکن نمی دانم، به خصوص اینکه پست های آنها متفاوت است. کی روش در نتیجه گیری با تیم ملی مصر موفق شد اما سطح تیم هایی که به مصاف آنها رفت متوسط بود. در تاریخ فوتبال مصر طبیعی است که در اینگونه مسابقات پیروز شویم و ما منتظر موفقیت در مسابقات بعدی هستیم.

 

1669511

 

وی ادامه داد: کی روش شامل همه کسانی است که او را در لیگ خوب می بینند، اما آیا این بازیکنان بازی بین المللی را می شناسند؟ من به جای او دلایل را توضیح می دهم.

 

او درباره عدم دعوت از ابو جبل سنگربان دعوت نشده به تیم ملی مصر نیز گفت: ممکن است دستی در ذهن کی روش بازی کند و در انتخاب بازیکنان به او توصیه های نادرستی دارد. حتی اگر دلیلی هست که ابوجبل نباید دعوت می شد، کی روش می بایست دلیل این امر را توضیح می داد. چرا که محمد الشناوی به دلیل نداشتن رقیب و اینکه او دلیلی برای رقابت حس نمی کند، سطح فنی اش کاهش یافته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از عدم استفاده از محمد افشه و شریف، کی روش گربه را دم حجله کشت و به همین دلیل بازیکنان از او ترسیدند و به همین دلیل هیچ بازیکنی جایگاهش را در تیم ملی مصر تضمین شده نمی بیند.

دیدگاه‌ها