کد خبر : 1795276 | 09 آذر 1400 ساعت 13:53 | 19.5K بازدید | 2 دیدگاه

زمان قرعه کشی مرحله جذاب جام حذفی ایران

فردا از ساعت 14 در محل سازمان لیگ مرحله یک شانزدهم جام حذفی با ورود تیمهای لیگ برتری قرعه کشی خواهد شد.

زمان قرعه کشی مرحله جذاب جام حذفی ایران

به گزارش "ورزش سه"، با انجام سه مرحله از جام حذفی ایران و صعود 16 تیم به این مرحله اکنون قرار است قرعه کشی مرحله یک شانزدهم با اضافه شدن شانزده تیم لیگ برتری فردا از ساعت 14 در محل سازمان لیگ برتر برگزار شود.

 

ویستا توربین، مس کرمان، آرمان گهر سیرجان، قشقایی شیراز، رایکای بابل، نود ارومیه، خلیج فارس ماهشهر، شمس آذر قزوین، شهرداری نوشهر، خیبر خرم آباد، شهید اورکی اسلامشهر، شاهین بوشهر، استقلال ملاثانی، ماشین سازی تبریز، شهرداری آستارا و مس شهربابک با پیروزی برابر رقبای خود، راهی این مرحله ‌شده‌اند تا اکنون رقبای خود را با اضافه شدن 16 تیم لیگ برتری بشناسند.


در این مرحله تیم‌های با دستیابی به 5 برتری مقابل رقبای خود موفق خواهند شد به عنوان قهرمانی جام حذفی دست یابند. فصل گذشته فولاد خوزستان با برتری برابر استقلال در ضربات پنالتی که با درخشش محسن فروزان همراه بود، عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود.

استقلال، پرسپولیس، سپاهان، آلومینیوم اراک، پیکان تهران، گل گهر سیرجان، فجرسپاسی شیراز، هوادار تهران، مس رفسنجان، نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، نساجی مازندران، پدیده مشهد، ذوب آهن، فولاد خوزستان و تراکتور تبریز شانزده تیم لیگ برتری هستند که از این مرحله به جام حذفی اضافه خواهند شد و باید دید در قرعه کشی فردا چه اتفاقاتی خواهد افتاد و چه دیدارهایی شکل خواهد گرفت.

 

سایپا و ملوان از جمله تیم‌های صاحبنامی بودند که در این مرحله برابر رقبای خود شکست خوردند و از دور رقابت‌ها کنار رفته‌اند.

 

دو بازی دیگر از این مرحله باقی مانده که فردا تیم شهرداری آستارا به مصاف الماس تازه آباد می رود و شهید اورکی نیز پذیرای ماکو جوان خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها