کد خبر : 1795279 | 09 آذر 1400 ساعت 13:55 | 58.2K بازدید | 26 دیدگاه

شکست پرسپولیس مقابل گل گهر با گلزن استقلالی

گل گهر سیرجان موفق شد با گلزنی مرتضی تبریزی از روی نقطه پنالتی مقابل پرسپولیس در دیدار تدارکاتی به برتری دست یابد.

شکست پرسپولیس مقابل گل گهر با گلزن استقلالی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برتری روز گذشته پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان و گل گهر سیرجان برابر پیکان، این دو تیم امروز در دیداری تدارکاتی و در استادیوم شهید کاظمی برابر یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت شاگردان امیر قلعه نویی موفق به شکست حریف خود شدند.

 

این دیدار که در نیمه اول با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید، با اعلام پنالتی در دقیقه 70 به سود گل گهر موقعیت خوبی نصیب شاگردان امیر قلعه نویی شد که مرتضی تبریزی از آن بهره برد و تیمش را به گل برتری بازی رساند.

نفراتی که در بازی روز گذشته دو تیم به میدان نرفته بودند، در این بازی فرصت حضور پیدا کردند و آمادگی خود را به رخ کادرفنی‌شان کشیدند. امیر قلعه نویی که همچنان از همراهی تیمش در دیدارهای رسمی محروم است، در ابتدای بازی برخورد گرمی با کادرفنی پرسپولیس داشت.

 

1669515

علی شجاعی با پایان مصدومیتش در این بازی پرسپولیس را همراهی کرد. این بازیکن چپ پا در بازی شب گذشته این تیم نیز دقایقی مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان رفته بود.

 

پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف استقلال خواهد رفت و گل گهر نیز در این هفته مقابل سپاهان به میدان خواهد رفت.

 

1669516

بوژیدار رادوشوویچ که بعد از دو کلین شیت اخیر حامد لک جایگاه خود را در ترکیب پرسپولیس از دست رفته می بیند، در این جدال تدارکاتی دروازه اش را برابر پنالتی مرتضی تبریزی باز شده دید.

 

1669517

سیامک نعمتی نیز با پایان دوران مصدومیت توانسته خود را به ترکیب این تیم نزدیک کند. او در بازی با نفت مسجدسلیمان بعد از حضور در ترکیب توانست روند هجومی تیمش را شدت بخشد و امیدوار است برابر استقلال نیز فرصت بازی به دست بیاورد.

 

 

 

دیدگاه‌ها