کد خبر : 1795280 | 09 آذر 1400 ساعت 13:53 | 48.7K بازدید | 68 دیدگاه

کروس: مسی اصلا شایسته دریافت توپ طلا نبود

تونی کروس، هافبک رئال مادرید، از اهدای توپ طلا به لیونل مسی انتقاد کرد.

کروس: مسی اصلا شایسته دریافت توپ طلا نبود

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی شب گذشته برای هفتمین بار برنده توپ طلا شد تا رکورد جدیدی را در دنیای فوتبال به نام خود به ثبت برساند.

هرچند این انتخاب شاید یکی از جنجالی‌ترین انتخاب‌های چند سال اخیر در مراسم توپ طلا بوده و انتقادهای بسیاری را از همه طرف به سوی برگزارکنندگان این مراسم روانه کرده است.

بسیاری از فوتبال‌دوستان، کارشناسان، ستاره‌های سابق و حتی فعلی دنیای فوتبال نسبت به اهدای این جایزه به لیونل مسی واکنش نشان داده‌اند.

اکثر معترضان باور دارند که توپ طلای 2021 باید به روبرت لواندوفسکی می‌رسید که نمایشی درخشان را در طول دو سال اخیر در ترکیب بایرن مونیخ ارائه کرده و جز مهره‌های کلیدی این تیم بوده است.

 

1669410

 

حالا تونی کروس نیز به صف منتقدان اهدای توپ طلا به لیونل مسی پیوسته است. این هافبک آلمانی رئال مادرید در پادکست خود گفت:« بدون شک اهدای این جایزه از روی شایستگی نبود. شکی وجود ندارد که مسی در کنار کریستیانو بهترین بازیکنان یک دهه اخیر بوده‌اند اما امسال بازیکنان دیگری بودند که باید جلوتر از آنها قرار می‌گرفتند.»

کروس همچنین مدعی شد که از نظر او کریم بنزما، روبرت لواندوفسکی و جورجینیو گزینه‌های اول تا سوم او بوده‌اند.

او همچنین درباره قرار گرفتن رونالدو در رتبه ششم گفت:« وقتی تعداد گل‌های سرنوشت‌ساز رونالدو را که در هفته‌های اخیر در منچستریونایتد به ثمر رسانده می‌بینم که به لطف آنها، این تیم هنوز در لیگ قهرمانان حضور دارد، سپس به این نتیجه می‌رسم که کریستیانو باید بالاتر از مسی قرار می‌گرفت.»

پیش از این نیز بازیکنانی چون ایکر کاسیاس نسبت به اهدای توپ طلا به این فوق ستاره آرژانتینی اعتراض کرده بودند.

اولیور کان نیز که به عنوان یکی از میران بایرن مونیخ به همراه لواندوفسکی به پاریس رفته بود، مدعی شده بود که دریافت توپ طلای 2021 حق لواندوفسکی بوده است.

دیدگاه‌ها