کد خبر : 1795298 | 09 آذر 1400 ساعت 15:21 | 112.2K بازدید | 38 دیدگاه

اختلاف پیکه با لیونل مسی علنی شد! (عکس)

جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی و باتجربه بارسلونا تمایلی به تبریک گفتن به لیونل مسی نشان نداده است.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد اختلافات بین لیونل مسی و جرارد پیکه شدت گرفته و این دو بازیکن دیگر بر خلاف گذشته، حالا رابطه چندان خوبی با یکدیگر ندارند. چندی قبل برخی نشریات نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی شدند این جرارد پیکه بوده که خوان لاپورتا و مدیران باشگاه را تشویق به عدم تمدید قرارداد با لیونل مسی کرده و این مدافع باتجربه ماندن این بازیکن در نوکمپ را از نظر مالی به ضرر بارسلونا دانسته است.

 

اما لیونل مسی نیز چندی قبل در مصاحبه مفصل خود با نشریه اسپورت تاکید کرد همچنان با برخی بازیکنان قدیمی بارسلونا از جمله یوردی آلبا، سرخیو بوسکتس و سرخی روبرتو ارتباط دارد، اما مسی نامی از جرارد پیکه نبرد تا اخبار در مورد اختلاف این دو بازیکن بیشتر شود.

 

اما جالب اینجاست جرارد پیکه دیشب بلافاصله بعد از اتمام مراسم توپ طلا به الکسیا پوتیاس، برنده بهترین بازیکن زنان فوتبال جهان و عضو باشگاه بارسلونا تبریک گفت و تصویری از او را استوری کرد. اما پیکه نسبت به اهدای توپ طلای مردان به لیونل مسی واکنشی نشان نداد تا اینگونه اختلاف خود با او را علنی کند. این اتفاق در حالی رخ داد که بسیاری از همبازیان فعلی و سابق لیونل مسی به این بازکن بابت دریافت هفتمین توپ طلای دوران ورزش اش تبریک گفتند.

 

1669530

دیدگاه‌ها