کد خبر : 1795299 | 09 آذر 1400 ساعت 15:21 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

بلبلی: شرمنده مسجدسلیمانی‌ها و کمالوند هستیم

هافبک نفت مسجدسلیمان به انتقاد از اتفاقات پیش از دیدار برابر پرسپولیس پرداخت و مدعی شد این موضوع تمرکزشان را برهم زده است.

بلبلی: شرمنده مسجدسلیمانی‌ها و کمالوند هستیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد بلبلی درباره دیدار شب گذشته تیمش مقابل پرسپولیس و شکست برابر حریف در استادیوم آزادی گفت: کل برنامه های ما بهم ریخت؛ واقعا اتفاق عجیبی بود. ما گرم کردیم و بعد از بازگشت به رختکن آماده ورود به زمین بودیم که گفتند بازی نیم ساعت تاخیر دارد! در رختکن چطور می‌توانستیم گرم شدن خودمان را حفظ کنیم؟ نهایتا چند حرکت ساده کششی می‌توان انجام داد. با گذشت زمان به زمین رفتیم و بلافاصله بازی را آغاز کردند.

 

او ادامه داد: متاسفانه به همین خاطر خودم بعد از دقیقه 20 بود که دچار گرفتگی عضله کشاله شدم. این عواقب چنین تصمیمات عجیب و غریب است. واقعا مثل اینکه هیچ چیزی مهم نیست؛ این فوتبال کاملا عقب افتاده است. اگر چیزی هم بگوییم جریمه می شویم یا محروم. چرا باید چنین اتفاقاتی در سطح اول فوتبال ایران رقم بخورد؟ مگر ما ادعای پیشرفته بودن نداریم؟

بازیکن تیم نفت ادامه داد: تیم های مانند ما اغلب متضرر هستند. مثلا همین دو هفته پیش برابر آلومینیوم اراک یک صحنه را پنالتی گرفتند که مشخص هم شد که اشتباه است اما امتیازی به ما تعلق گرفت؟ همه این اتفاقات چشم پوشی می‌شود و کسی توجهی به آن ندارد. برای ما عادت شده است که سیر اتفاقات عجیب را در فوتبال ببینیم و پیگیری هم نمی‌کنیم چون می‌دانیم در آخرش هیچ چیزی نیست. اصلا وضعیت طوری است که اعتراض هم نمی توان به شرایط داشت.

 

محمد بلبلی درمورد اینکه تخصیص حق تبلیغات محیطی و حق پخش می تواند مشکلات مالی باشگاه ها را برطرف کند، گفت: صد در صد همینطور است. چندین جنبه درآمدزایی دیگر هم وجود دارد که متاسفانه ما آن را نمی‌بینیم. هیچ پول مناسبی در اختیار باشگاه ها و فوتبالیست ها نیست. در فوتبال ما هیچ چیزی سرجایش نیست. آنچه ما انتظار داریم و آنچه در موردش فکر می‌کنیم هیچوقت عملی نمی شود. اینکه تصور کنیم چنین پول هایی به باشگاه هایی مانند ما برسد، زهی خیال باطل است.

 

هافبک نفت مسجد سلیمان درمورد صحبت‌های وریا غفوری درخصوص کسر از قرارداد بازیکنان توسط فدراسیون فوتبال که آن را ناعادلانه خوانده بود، گفت: حرف آقا وریا درست است. به نظرم این‌ها نمی‌دانند که معنی کلمه عادلانه اصلا چیست. کارهایی که انجام می دهند اصلا منصفانه نیست. فدراسیون فوتبال برای فوتبالیست‌ها چه کاری انجام می‌دهد که از هر فوتبالیست می‌گیرد؟ مجموع این پول خیلی هنگفت است ولی خروجی آن هیچ است و حتی ضرر هم برای ما دارد! مثلا همین بازی چرا باید نیم ساعت با تاخیر برگزار شود؟ من به شخصه به عنوان یک بازیکن به هیچ عنوان از کسر شدن چنین مبلغی رضایت ندارم. تصور عموم مردم نسبت به ما این است که همه فوتبالیست ها سرمایه دار هستند ولی واقعا اینطور نیست. شما در کنار 10 درصد مالیات، 10 درصد حق ایجنت و 5 درصد از فدراسیون فوتبال تصور کنید که یک تیم در طول فصل چه اندازه پول می دهد؟ نهایتا 60 درصد که همین را هم در کنار این بگذاریم که اصلا چقدر ما پول می‌گیریم؟ تیمی مانند نفت مسجد سلیمان سقف قراردادش 800 میلیون تومان است که از 60 درصد آن 25 درصد هم کم شود آن زمان حقوق یک کارمند از یک فوتبالیست اینطور بیشتر می شود. بین عموم مردم اینطور تصور شده که ما خیلی وضعیت خوبی داریم ولی برای همه اینطور نیست.

 

بلبلی در پاسخ به این سوال که با حضور فراز کمالوند چه آینده ای برای نفت متصور است، گفت: واقعا حق تیم ما نیست که اینجای جدول باشد. همه بازیکنان شرمنده آقای کمالوند هستیم چون برای ما خیلی زحمت کشیدند و به جای اینکه کارفنی و تاکتیکی باشند درگیر کارهای سخت افزاری هستند و به فکر آسایش و راحتی ما هستند. مدیون ایشان هستیم ولی قول می دهم که این تیم خیلی زود به همه ثابت می کنیم که چه پتانسیلی خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها