کد خبر : 1795304 | 09 آذر 1400 ساعت 15:49 | 9.7K بازدید | 7 دیدگاه

جورجینیو: 2021 بهترین سال زندگی من بود

جورجینیو، ستاره ایتالیایی چلسی 2021 را بهترین سال دوران ورزشی خود انتخاب کرد.

جورجینیو: 2021 بهترین سال زندگی من بود

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو که در سال 2021 با چلسی فاتح لیگ قهرمانان و با تیم ملی ایتالیا قهرمانی جام ملت های اروپا شده بود، دیشب و در مراسم توپ طلا در جایگاه سوم قرار گرفت. باشگاه چلسی نیز جایزه نوپای بهترین باشگاه سال را از آن خود کرد و جورجینیو که به دلیل رعایت قوانین قرنطینه نتوانست در مراسم حضور یابد، ابراز امیدواری کرد این افتخارات بزرگ در سال آینده نیز تکرار شود.

 

جورجینیو گفت: "من بسیار خوشحالم، اما من نه به تنهایی، بلکه با کمک کل تیم به این موفقیت دست یافتم. به این تیم افتخار می کنیم و ما لیاقت رسیدن به این دستاورد را داشتیم. همیشه گفتم ام که مهم ترین موضوع برایم گروه و تیم است و ما باید اهداف تیمی را در اولویت قرار دهیم.

 

1669533

 

گروه شگفت‌ انگیزی مانند تیم فعلی داریم که همه با هم تلاش کرده، متواضع هستند، همیشه لبخند زده و سعی می‌کنند به یکدیگر کمک کنند. در این شرایط قطعا نتایج خوبی حاصل می شود و شما به جوایز زیادی دست پیدا می کنید.

 

واقعا افتخار می کنم که در تیمی مانند چلسی حضور داشته و بخشی از این باشگاه هستم. ما سال گذشته فوق العاده بودیم و این روند در این فصل هم ادامه داشته است و من امیدوارم سال دیگر هم در این مراسم حاضر باشیم. سال 2021 از نظر ورزشی بهترین سال زندگی من بوده، اما حالا نیز اهداف فراوانی در پیش داریم و باید تلاش کنیم تا عناوین زیادی را برای باشگاه کسب کنیم. امیدوارم در سال آینده موفق به کسب عناوین فراوانی شده و بتوانیم حداقل به دستاوردهای سال قبل دست یابیم."

دیدگاه‌ها