کد خبر : 1795307 | 09 آذر 1400 ساعت 16:07 | 51K بازدید | 7 دیدگاه

واکنش PSG به دو خبر مهم؛ زیدان و امباپه

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد که به تمدید قرارداد با کیلیان امباپه امیدوار است.

واکنش PSG به دو خبر مهم؛ زیدان و امباپه

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان امباپه با باشگاه پاری سن ژرمن در انتهای فصل به پایان می رسد و اخبار زیادی در مورد علاقه رئال مادرید به جذب این بازیکن منتشر شده است، اما رئیس باشگاه فرانسوی هنوز به ماندن این بازیکن در پاریس امیدوار اسست. ناصر الخلیفی همچنین گمانه زنی ها مبنی بر تمایل پاری سن ژرمن به قطع همکاری با مائوریسیو پوچتینو و مذاکرات با زین الدین زیدان را نیز رد کرد.

 

ناصر الخلیفی گفت: "برای باشگاه جایزه لیونل مسی اولین توپ طلای تاریخ بود و البته من امیدوارم آخرین نباشد. امیدوارم بازیکنان دیگری نیز برنده این جایزه شود و شروع این روند از کیلیان امباپه باشد. من اطمینان این بازیکن برنده جایزه توپ طلا خواهد شد.

 

1669537

 

آینده کیلیان امباپه؟ شما می دانید که من چه در سر دارم. کیلیان بازیکن بزرگی و انسان فوق العاده ای بزرگی است. ما امیدوار به تمدید قرارداد با امباپه هستیم و هم ما می دانیم چه می خواهیم و هم این بازیکن.

 

احتمال رفتن مائوریسیو پوچتینو به منچستریونایتد؟ پوچتینو مربی ما بوده و از حضور در کنار ما خوشحال است، ما نیز از همکاری با پوچتینو رضایت داریم. او عملکرد خوبی داشته و البته همه به زمان نیاز دارند. من همه شایعات را می بینم، اما باید صحبت در مورد این موضوع را متوقف کنیم و این کارها درست نیست. ما واقعا از کار کردن پوچتینو خوشحالیم. ما هیچ تماسی با زین الدین زیدان نداشته ایم، او مربی بزرگی است، اما ما نیز در حال حاضر سرمربی بسیار خوبی در تیم داریم."

دیدگاه‌ها